لطف پرسپولیس به استقلال خوزستان؛ بالاخره در یک بازی دو گل زدند!

لطف پرسپولیس به استقلال خوزستان؛ بالاخره در یک بازی دو گل زدند!

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیسی‌ها دیروز منتظر یک پرگل بودند اما دروازه خودشان را دو بار باز شده دیدند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در یکی از بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی دو بر دو مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی دو بار از حریف عقب افتادند اما هر دو بار توانستند گل خورده را جبران کنند.

نکته قابل توجه این که قبل از شروع مسابقه، طرفداران پرسپولیس در انتظار یک پیروزی قاطعانه و پرگل از تیم‌شان بودند. چون استقلال خوزستان تیم آخر جدول رده‌بندی و تنها تیمی است که هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است.

اما شروع بازی بر خلاف انتظارات پرسپولیسی‌ها بود. استقلال خوزستان با یک بازیِ شجاعانه و کم‌اشتباه به گل رسید. پرسپولیس با پنالتی کنعانی‌زادگان این گل را جبران کرد. در شروع نیمه دوم هم دروازه پرسپولیس را باز کرد. در نهایت نبیل باهویی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

عملکرد پرسپولیس در این بازی اصلا راضی کننده نبود. البته به نظر می‌رسید اشتباهات داوری هم در این نتیجه تاثیرگذار بوده است اما عملکرد ضعیف پرسپولیس باعث شد استقلال خوزستان در این بازی، یک اتفاق را برای اولین بار در این فصل تجربه کرده باشد

تا قبل از بازی با دیروز، استقلال خوزستان فقط 6 گل در 12 بازی زده بود. نکته جالب این که این تیم در هیچ کدام از بازی‌هایش موفق به زدن دو گل هم نشده بود اما در مقابل پرسپولیس موفق شد برای اولین بار در این فصل در یک بازی دو گل بزند!

به این ترتیب، نمایش ضعیف پرسپولیس نه تنها هواداران این تیم را راضی نکرد بلکه به لطف این بازیِ بد، استقلال خوزستان موفق شد بهترین بازیِ فصلش را ارائه بدهد و رکورد خودش در گلزنی در یک بازی را هم بهتر کند!

1359