دورتموند ستاره خود را فقط با گزینه بازخرید می‌فروشد

دورتموند ستاره خود را فقط با گزینه بازخرید می‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - یوسوفا موکوکو در بازی آخر زنبورها با گلزنی خود باعث شکست هرتابرلین شد و شادی خاصی نیز از خود نشان داده بود؛ اما شرایط او در دورتموند کمی پیچیده است ولی به نظر می‌رسد کهل اصرار دارد تا استعداد جوان تیمش را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه WAZ، یوسوفا موکوکو، ستاره هفده ساله زنبورها از شرایط بازی خود در باشگاه بروسیا دورتموند آلمان ناخرسند است و به نوعی به دنبال خروج از وستفالن می‌باشد. در این ارتباط، سباستین کهل، از مدیران زردپوشان آلمانی به خبرنگار رسانه WAZ چنین می‌گوید: "او تا سال 2023 میلادی قرارداد دارد و ما به دنبال تمدید این قرارداد هم هستیم. از دست دادن استعدادها برای بروسیا دورتموند ناراحت‌کننده است."

در این رابطه، خبرنگار نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان نیز چنین گزارش می‌دهد در صورتی که یوسوفا موکوکو برای خداحافظی خود اصرار داشته باشد، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند در صورتی موافقت می‌کنند که گزینه بازخرید وجود داشته باشد. این گزینه به مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند این فرصت را می‌دهد که در صورت پیشرفت بازیکن خود بتواند او را به وستفالن بازگرداند. گزینه انتقال قرضی برای مقامات باشگاه بروسیا دورتموند امکان‌پذیر نیست چرا که قوانین کشور آلمان اجازه نمی‌دهد بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، به صورت قرضی در تیم دیگری بازی کند.

نکته دیگری که در مورد یوسوفا موکوکو وجود دارد، این است که به واقع او پیشنهادی ندارد و بحث‌هایی مانند علاقه رئال مادرید برآمده از شایعه‌سازی رسانه‌های هیجانی در کشور اسپانیا است.

9404