نارضایتی پدیده 17 ساله آلمان‌ها و احتمال خروج او از دورتموند

نارضایتی پدیده 17 ساله آلمان‌ها و احتمال خروج او از دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که یوسوفا موکوکو در آستانه ترک باشگاه زردپوشان بروسیا دورتموند آلمان قرار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، یوسوفا موکوکو، یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای فوتبال ژرمن‌ها به حساب می‌آمد و از سن دوازده سالگی درخشش خیره‌کننده‌ای را از خودش نشان می‌داد. مهاجم هفده ساله باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در رقابت‌های فصل جاری فقط یک بار از ابتدا با پیراهن زردرنگ زنبورهای وستفالن در میدان مسابقات حضور پیدا کرد و روی هم رفته نیز چهارده مرتبه پیراهن این تیم وستفالنی را بر تن خود کرد. پر واضح است که این مقدار زمان بازی، باعث نارضایتی این بازیکن شده است.

طبقق گزارش منتشر شده توسط خبرنگار روزنامه بیلد چاپ کشور آلمان، یوسوفا موکوکو، مهاجم تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان آلمان می‌خواهد از جمع شاگردان مارکو روزه در تیم فوتبال بروسیا دورتموند آلمان جدا شود و از فرصتی که سرمربی زنبورها به او می‌دهد، چندان رضایت ندارد. از طرف دیگر، مقامات و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان هم به فکر فروش این پدیده هفده ساله تیم خود هستند اما یک شرط مهم برای خروج این بازیکن از جمع زردپوشان دارند. سران زنبورها فقط در شرایطی یوسوفا موکوکو را به فروش می‌رسانند که در قرارداد جدید این بازیکن جوان با باشگاه جدید خود، یک گزینه به عنوان بند بازخرید نیز وجود داشته باشد.

مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان می‌خواهد که در آینده شانس بازپس‌گیری یوسوفا موکوکو را در دست خود داشته باشد. قرارداد یوسوفا موکوکو با مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تا سال ۲۰۲۳ میلادی دارای اعتبار خواهد بود و به همین دلیل، احتمال خروج قرضی این بازیکن جوان آلمانی بسیار بعید است.

در صورتی که قرارداد قرضی مورد نظر باشد، تمدید قرارداد خواهیم داشت و سپس انتقال قرضی انجام می‌شود. طبق این گزارش، خبرنگار روزنامه بیلد آلمانی چنین می‌گوید که یوسوفا موکوکو نمی‌خواهد که قرارداد فعلی خود را با مقامات زردپوشان دورتموندی تمدید کند.

9404