مهاجم دورتموند والدینش را از خانه‌اش بیرون می‌اندازد!

مهاجم دورتموند والدینش را از خانه‌اش بیرون می‌اندازد!

پایگاه خبری فوتبالی - یوسفا موکوکو یکی از جواهرات آکادمی دورتموند در سالهای اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، موکوکو در آکادمی سن پائولی پرورش پیدا کرد که در آکادمی دورتموند انواع و اقسام رکوردها را شکست. این بازیکن همچنان آینده درخشانی در وستفالن دارد و در آستانه امضای اولین قرارداد حرفه ای خود با زردپوشان قرار گرفته است.

بیلد البته گزارش داده است که موکوکو به علت مشکلات خانوادگی هنوز نمی خواهد قراردادش را با دورتموند تمدید کند آن هم در حالی که تیم آلمانی پیشنهاد قرارداد سه ساله و دستمزد سالانه بیش از ده میلیون یورو را به او داده است. بیلد گزارش داده است که این بازیکن ترجیح می دهد که تا بیستم نوامبر منتظر بماند یعنی روزی که 18 ساله خواهد شد و می تواند بدون نیاز به اجازه والدینش قرارداد رسمی امضا کند.

در حال حاضر بر اساس قوانین آلمان، موکوکو باید منتظر اجازه پدرش باشد هر چند که مشکل این جاست که رابطه موکوکو با والدینش به شدت خراب است. والدین یوسفا رابطه بسیار بدی با پاتریک ویلیامز وکیل این بازیکن دارند این در حالیست که موکوکو ترجیح می دهد که به همکاری با این ایجنت ادامه بدهد. رابطه یوسفا با والدینش به حدی خراب است که این مهاجم تصمیم گرفته که خانه محل زندگی والدینش در جنوب هامبورگ که متعلق به اوست و 1.07 میلیون یورو ارزش دارد را به حراج بگذارد و والدینش را از خانه بیرون کند. دادگاه این پرونده دهم نوامبر برگزار می شود.

4125