یوسفا موکوکو و دورتموند به بن بست رسیدند

یوسفا موکوکو و دورتموند به بن بست رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- رابطه بین مهاجم دورتموند و مدیران این باشگاه تیره و تار شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر آلمان رابطه بین باشگاه بورسیا دورتموند و یوسوفا موکوکو مهاجم جوان این به هم خورده است و هر دو طرف برای جدایی به موقع تلاش می کنند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. روز یکشنبه نشریه بیلد گزارش داد که دورتموند و تیم های المپیک مارسی و لیل در مذاکره برای انتقال این بازیکن به یکدیگر نزدیک شده اند، اما هنوز چند میلیون بین آنها و یک توافق اختلاف وجود دارد.

سباستین کهل مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در این باره گفت: " ما نمی توانیم خودمان را فریب دهیم و ارزش بازیکنان خود را می‌دانیم، این بدان معنا است که دورتموند موکوکو را به قیمت پایین نمی‌فروشد، بلکه او را تنها در صورتی می‌فروشد که قیمت پیشنهادی مناسب باشد.‌"

اگر هیچ باشگاهی خواسته های دورتموند را برآورده نکند، طبق گزارش ها، باشگاه آماده اتخاذ اقدامات دیگر خواهد بود. پس از حمله علنی پاتریک ویلیامز، مدیر برنامه های موکوکو، علیه مسئولان باشگاه دورتموند این تیم آماده هستند تا در صورت عدم انتقال این بازیکن را روی سکوها قرار دهند. دورتموند بیشتر حاضر است مهاجم ۱۹ ساله را از هر بازی محروم کند و به پرداخت دستمزد بالای او ادامه دهد تا اینکه او را زیر قیمت بازار بفروشد. رقم مورد نظر تیم دورتموند ۲۲ میلیون یورو عنوان شده است.

۱۰۰۹