گزارش‌روز؛ 5 بازیکن آژاکس که منچستریونایتد را بهبود خواهند بخشید

گزارش‌روز؛ 5 بازیکن آژاکس که منچستریونایتد را بهبود خواهند بخشید

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد مدت‌هاست که انتصاب اریک تن هاگ را به عنوان جدیدترین سرمربی خود تایید و تعیین کرده است؛ با این حال این سوال اکنون برای همه وجود دارد که سرمربی هلندی تابستان امسال چه کسی را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از United in Focus، با توجه به حجم کار برای تن هاگ در ماه‌های آینده، برای این‌که سرمربی سابق آژاکس در اولدترافورد موفق شود، به یک پنجره نقل و انتقالات موفق نیاز است و جای تعجب نیست که بازیکنان قهرمان اردیویژه به شیاطین سرخ لینک می‌شوند.

اریک تن هاگ آژاکس را به سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. حدود نود درصد از گزارش‌های اخیر در مورد این‌که یونایتد در تابستان امسال چه کسانی را به خدمت خواهد گرفت، به بازیکنان آژاکس مرتبط می‌شود.

نمی‌توان انکار کرد که برخی از بازیکنان آژاکس یونایتد را بهبود خواهند بخشید و در این‌جا پنج بازیکن از آژاکس که تن هاگ می‌تواند در تابستان امسال برای شروع انقلاب خود در منچستر آن‌ها را به خدمت بگیرد، را بررسی می‌کنیم.

یورین تیمبر:

دفاع مسلما مهم‌ترین منطقه‌ای است که تن هاگ باید در تابستان امسال آن را سر و سامان دهد، اما خوش‌بختانه آژاکس در حال حاضر چند راه‌حل برای مشکلات یونایتد دارد و یورن تیمبر هیجان‌انگیزترین گزینه در تیم آژاکس است.

او در سن بیست سالگی در دو فصل گذشته برای آژاکس درخشیده است و از آن زمان به تیم ملی هلند راه پیدا کرده و توجه باشگاه‌های خارج از هلند را به خود جلب کرده است. تیمبر که قادر به بازی در دفاع میانی و دفاع راست است، استعدادی برای آینده و کسی است که دفاع یونایتد را در فصل آینده بهبود می‌بخشد.

لیساندرو مارتینز:

یکی دیگر از مدافعانی که می‌تواند در فصل آینده تاثیر فوری در یونایتد داشته باشد، لیساندرو مارتینز است که در هفته‌های اخیر پس از انتصاب تن هاگ، در واقع با انتقال به شیاطین سرخ در ارتباط بوده است.

مارتینز که توسط توتال فوتبال آنالیز به عنوان بهترین مدافع میانی لیگ هلند شناخته می‌شود، فصل عالی را با آژاکس پشت سر گذاشته و با توجه به عدم ثبات مدافعان میانی یونایتد در این فصل، این بازیکن آرژانتینی می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

ادسون آلوارز:

موضوعی در این‌جا وجود دارد که همه این بازیکنان دفاعی با یونایتد مرتبط هستند، ادسون آلوارز دیگر گزینه‌ای که شایعه شده است که به شیاطین سرخ می‌پیوندد و می‌تواند نقطه ضعف منچستر را برطرف کند.

آلوارز ذاتا هافبک دفاعی است اما می‌تواند در پست دفاع میانی نیز بازی کند، او می‌تواند جایگزینی عالی برای نمانیا ماتیچ و گزینه‌ای خوب برای ساخت خط میانی در تابستان امسال باشد، این ملی‌پوش مکزیکی یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان تن هاگ در این فصل آژاکس بود.

آنتونی:

عدم گل‌زنی (تعداد گل زیاد) از خارج محوطه توسط کریستیانو رونالدو مشکل بزرگی برای یونایتد در این فصل بوده است و یکی از راه‌حل‌ها برای حل این مشکل می‌تواند جذب آنتونی از آژاکس باشد، کسی که زیر نظر تن هاگ پس از آمدن از برزیل به یک مهاجم برتر تبدیل شد.

او طبق گزارشات در رادار لیورپول است، این وینگر پنجاه میلیون پوندی به نظر می‌رسد تابستان امسال آژاکس را ترک کند و برای یونایتد اگر تن هاگ بتواند بازیکن سابق خود را به جای آنفیلد به اولدترافورد بیاورد، بسیار جالب خواهد بود.

سباستین هالر:

در حالی که رونالدو در این فصل درخشان بوده است، گزینه‌ها در پست فوروارد میانی با خروج ادینسون کاوانی در پایان قراردادش کم است و سباستین هالر، ستاره سابق وستهم، می‌تواند به عنوان یک جایگزین ایده‌آل باشد.

تن هاگ در این فصل بازیکن ساحل عاجی را به سطح جدیدی ارتقا داد و در یونایتد، هالر می‌تواند یک گزینه پشتیبان باور نکردنی در فصل آینده و قبل از بازی در نقش مهاجم اصلی در فصل ۲۰۲۳/٢٠٢۴ باشد، جایی که این مهاجم در اوج دوران بازی خود خواهد بود.

9404