گزارش‌روز؛ بهترین ترکيب منچستریونایتد برای مصاف امشب مقابل برايتون

گزارش‌روز؛ بهترین ترکيب منچستریونایتد برای مصاف امشب مقابل برايتون

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر يونايتد امشب به مصاف برايتون خواهد رفت و رالف رانگنيک بايد فاکتورهای زيادی را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ United In Focus، يونايتد پس از تساوی در دو بازی اخير ليگ برتری به شدت به پيروزی نياز دارد و هواداران از نتايج اخير تيم نااميد شده‌اند. منچستر یونایتد پس از از دست دادن دو بازی اخير به دليل مثبت بودن تست کوويد، آماده بازگشت فرد است. طبق اعلام وب سايت رسمی باشگاه در حالی که فرد به ليست تيم بازخواهد گشت، ادينسون کاوانی و نمانيا ماتيچ همچنان مصدوم هستند.

حتی اگر يونايتد مقابل ساوتهمپتون به برد قاطعانه ای دست پيدا می‌کرد، احتمالاً باز هم تغييراتی برای بازی آينده وجود داشت. اين دومين بازی در چهار روز و سومين بازی در هشت روز اخير برای شاگردان رالف رانگنيک است.

شاید يونايتد آماده باشد برونو فرناندز را به عنوان يک ۹ کاذب در خط حمله قرار دهد، به احتمال زياد کريستيانو رونالدو دوباره خط حمله را رهبری خواهد کرد. مصدوميت ادينسون کاوانی گزينه چرخشی را از بين برده است.

يک تغيير ممکن است در خط حمله رخ دهد و مارکوس رشفورد از ترکيب اصلی خارج شود. مهاجم انگليسی به دليل عدم توانایی کافی در بازی مقابل ساوتهمپتون مورد انتقاد قرار گرفته است و آنتونی الانگا بايد فرصت ديگری برای بازگشت به ميادين داشته باشد.

در خط ميانی، بازگشت فرد يک گزينه ديگر به رانگنيک می‌دهد، بايد ديد چه تغييری در خط هافبک صورت خواهد گرفت و آيا يونايتد می‌خواهد رويکرد دفاعی يا هجومی در پيش بگيرد؟

اگر فرد در ترکيب اصلی قرار بگيرد، جای پل پوگبا را خواهد گرفت، و زوج 'مک‌فرد' دوباره با برونو فرناندز هنرنمایی خواهند کرد. گزينه دیگر اين است که اسکات مک تومینای استراحت کند و فرد با پل پوگبا در ترکيب قرار بگيرند. اما رالف رانگنيک به جای تلاش برای عقب نشستن مقابل حريف، به دنبال گلزنی در خانه خواهد بود.

در چند هفته گذشته ناتوانی در گلزنی بزرگ‌ترين مشکل يونايتد بوده است و برايتون تلاش خواهد کرد تا دوباره يونايتد را نااميد کند. به همين دليل خط هافبکی متشکل از فرد، پوگبا و فرناندز بايد بازی را آغاز کنند.

هری مگواير بايد مقابل ساوتهمپتون کنار گذاشته می‌شد. انتظار می‌رود اين تصميم مورد نظر امشب گرفته شود و شاهد زوج ويکتور ليندلوف و رافائل واران در قلب دفاع باشيم.

همچنين ممکن است با وجود آمادگی الکس تلس تغييری در دفاع چپ نيز رخ دهد؛ مدافع انگليس مقابل ساوتهمپتون ضعيف بود و اين بازی زمان خوبی برای بازگشت هم تيمی برزيلی اش است.

ديوگو دالوت احتمالاً جای خود را در پست دفاع راست حفظ خواهد کرد و داويد دخیا نيز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

9404