گزارش‌روز؛ بررسی 3 دلیلی که مهاجم برزیلی آژاکس را به اولدترافورد می‌آورد

گزارش‌روز؛ بررسی 3 دلیلی که مهاجم برزیلی آژاکس را به اولدترافورد می‌آورد

پایگاه خبری فوتبالی - سه دلیل اصلی که آنتونی، بازیکن آژاکس و ملی‌پوش برزیل را متقاعد می‌سازد تا به جمع شیاطین سرخ بپیوندد را بررسی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Goal Brasil، عوامل این بازیکن برای انجام مذاکرات وارد عمل شده‌اند و احتمال آن وجود دارد که منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس به توافق برسد. در گزارش نقل شده است که هدف از این سفر تسریع و نزدیک شدن به معامله احتمالی بین بازیکن و باشگاه منچستر است.

آنتونی می‌تواند خرید خوبی برای شیاطین سرخ باشد. بازیکنی که در حال حاضر ملی‌پوش برزیل است و در جناح راست بازی می‌کند.

این یک فرصت هیجان‌انگیز برای اوست. هم‌چنین دلایل زیادی وجود دارد که بگوییم آنتونی آژاکس را ترک کرده و از شانس امضای قرارداد با یونایتد استفاده خواهد کرد.

۱- جستجو برای چالش جدید:

اکنون آنتونی فاتح اردیویسیه به‌حساب می‌آید. او کسی است که از زمان انتقالش از سائوپائولو در سال ۲۰۲۰ به آژاکس، نقشی کلیدی در کمک به این تیم برای کسب دو عنوان قهرمانی لیگ در دو سال گذشته ایفا کرده است. او در دو فصل گذشته بیست و دو گل و شانزده پاس گل به ثمر رسانده است. فرصت‌طلبی و غیرقابل پیش‌بینی بودن او، بخشی از موفقیت های آژاکس را به همراه داشته است.

با توجه به عملکرد آژاکس در نقل و انتقالات، آنتونی مایل به ترک باشگاه است. وی در گفت‌وگویی با دی تلگراف در ماه فوریه، اعتراف کرد که رویای بازی در پریمیرلیگ را دارد.

در حالی‌ که او هنوز بیست و دو سال دارد، اما سرشار از اعتماد به نفس است و نمی‌خواهد دچار افت شود. گزارش‌های عوامل وی که با منچستر مذاکراتی داشته‌اند، مبنی بر تمایل او برای انتقال به منچستر هستند.

آنتونی در حال حاضر بخشی از تیم ملی برزیل است. به همین دلیل انتقال وی به منچستر یونایتد به او کمک بزرگی خواهد کرد. با بالاتر رفتن پروفایل باشگاه، شانس بازی در کنار بازیکنان اصلی برزیل نیز افزایش خواهد یافت.

منچستر برای آنتونی جایگاهی در بال راست در اختیار دارد و او می‌تواند انتظار داشته باشد که در صورت پیوستن، فورا در تیم اصلی بازی کند.

۲- پیوستن به تن‌هاگ:

یکی از جذابیت‌های این انتقال و برتری منچستر نسبت به سایر باشگاه‌ها، ملحق شدن آنتونی با مربی سابق خودش، یعنی اریک تن‌هاگ است.

تن‌هاگ همیشه از طرفداران بزرگ این وینگر بوده و از دو سال پیش که با وی قرارداد امضا کرد، مرتبا در تیم اصلی به او بازی داده است. عملکرد منجر به گل آنتونی در لحظات آخر بازی مقابل فاینورد (در اوایل سال جاری) باعث تفاوت بین جایگاه اول و دوم و درنهایت کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شد.

مربی هلندی می‌داند که چگونه از آنتونی و مهارت‌های فرصت‌طلبی او بهترین استفاده را ببرد. تن هاگ اوایل سال جاری، در یک مصاحبه حین ستایش شخصیت خود، در مورد این‌که آژاکس چقدر نیازمند آنتونی است صحبت کرده بود و از طریق FCUpdate اظهار داشت: "من بسیار خوشحالم که بازیکنانی با این خلق و خوی دارم. هر کسی می‌تواند از داشتن چنین بازیکنانی به خود ببالد. همه ما به او نیاز داریم. بدون آنتونی همه چیز در سمت راست کمی سریع‌تر و پویاتر است که به دنبال آن، فضاها بسیار کوچکتر می‌شوند. این قضیه، کار را برای ما دشوارتر می‌کند."

آنتونی مایل است به باشگاهی برود که در آن‌جا برایش ارزش قائلند و نیز حضور مربی‌ای که او را درک کند. حضور تن‌هاگ به این معنی است که او دیگر تردیدی در کار خود ندارد. او می‌تواند تنها به امید تحقق رویای خود در لیگ برتر، زیر نظر سرمربی سابقش بازی کند.

۳- آمادگی آژاکس برای جایگزینی:

یکی از نشانه‌هایی که آنتونی آژاکس را ترک خواهد کرد، فعالیت نقل و انتقالات باشگاه هلندی در تابستان است. قهرمانان اردیویسیه به تازگی برای جذب جانشین آنتونی پیشنهاد داده‌اند. پیشنهاد اولیه مبلغ هفده میلیون پوندی به تاتنهام برای استیون برخواین، وینگر راستی که پس از جدایی آنتونی جایگزین او خواهد شد، داده شده است.

البته دیلی میل گزارش کرده که این پیشنهاد در ابتدا رد شد؛ اما انتظار می‌رود که آژاکس با پیشنهادی بهتر بازگردد. آن‌ها در جایگزینی وینگری که مشتاق به رفتن است مصمم هستند.

همه این‌ها نشان می‌دهد که آژاکس منتظر یک پیشنهاد قوی برای آنتونی است. اگر آن‌ها پیشنهاد خوبی دریافت کنند، این انتقال را خواهند پذیرفت. اریک تن‌هاگ مسلما برای آن تلاش خواهد کرد.

9404