گزارش‌روز؛ در اولین روز تمرین منچستريونايتد با کادر فنی جدید چه گذشت؟

گزارش‌روز؛ در اولین روز تمرین منچستريونايتد با کادر فنی جدید چه گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - اولین روز از حضور سرمربی هلندی جدید شیاطین سرخ و برگزاری تمرینات در حضور این مربی سپری شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، گزارشات مختلفی از اولین روز تمرینات تیم منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن‌هاگ، سرمربی جدید و هلندی این تیم منتشر شده است. تن‌هاگ و در کنار او میچل فن درگاگ و استیو مک‌کلارن، به مدت چند دقیقه در ابتدای این جلسه تمرین، خطاب به گروهی متشکل از اعضای تیم اصلی منچستر یونایتد و بازیکنان زیر بیست و یک سال سخنرانی کردند.

بازیکنان منچستر یونایتد بعد از آن بیش از دو ساعت در کارینگتون روی چمن تمرین کردند. بخش عمده تمرینات، کار با توپ همراه با دویدن بود. منابع از این که برخی از بازیکنانی که قبل از ساعت 9 صبح وارد شده بودند، تا بعد از ساعت 4 بعد از ظهر در کارینگتون، دلگرم شدند. مارکوس رشفورد در هیچ کدام از تصاویر منتشر شده از این تمرین منچستر یونایتد دیده نشد.

طبق گزارش خبرنگار نشریه میرور اسپورت، انرژی شگفت‌انگیزی در زمین تمرین وجود داشت و همه مشتاق آغاز تمرینات بودند. اریک تن‌هاگ قبل از شروع تمرین نوبت بعد از ظهر، در اطراف زمین تمرین بسیار مشغول بود و افراد زیادی را ملاقات می‌کرد.

اریک تن‌هاگ رویکرد خود را به بازیکنان قبل از برگزاری جلسه تمرین توضیح داد. تن‌هاگ در ماه گذشته جلساتی تک نفره با بازیکنان منچستر یونایتد از طریق Zoom برگزار کرد تا به یک آشنایی اولیه از آن‌ها دست یابد؛ هم‌چنین او یک پرونده کامل در مورد هر یک از اعضای تیم درخواست کرد تا قبل از معرفی، یک تصویر ذهنی خوب از هر یک از آن‌ها برای خود ایجاد کند.

9404