بازیکنان بزرگ و برخی ستاره‌های منچستريونايتد در تیررس تن‌هاگ!

بازیکنان بزرگ و برخی ستاره‌های منچستريونايتد در تیررس تن‌هاگ!

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ برای اولین بار بازی شیاطین سرخ را از نزدیک مشاهده کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی میل چاپ کشور انگلستان، اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستر یونایتد قصد دارد در تابستان امسال یک دگرگونی بزرگ در ترکیب تیمش انجام دهد.

اریک تن هاگ پس از ورود به انگلستان با جت اختصاصی در لندن مانده بود و آخرین بازی فصل یونایتد را مقابل کریستال پالاس هفته گذشته از روی سکوها تماشا کرده بود. این مرد هلندی که کارش به طور رسمی از روز دوشنبه آغاز شده، در این بازی برای اولین بار با بازیکنان تیم جدیدش دیدار کرد؛ اما تا آن زمان به دلیل احترام به سرمربی موقت تیم یعنی رالف رانگنیک، هیچ نظر مستقیمی ارائه نداده و هيچ دخالتی نکرده بود.

به گفته خبرنگار نشریه دیلی میل، انتظار می‌رود تا ۱۰ بازیکن تابستان امسال اولدترافورد را ترک کنند؛ زیرا اریک تن هاگ به دنبال شروعی تازه در تیم سرخ‌پوش شهر منچستر است. پل پوگبا، ادینسون کاوانی، نمانیا ماتیچ، خوان ماتا و لی گرانت به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهند شد. جسی لینگارد هم قطعا همین‌طور خواهد بود که می‌تواند پس از یک دوره قرضی موفق سال گذشته در ورزشگاه لندن، دوباره به وستهم یونایتد بازگردد.

مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان آماده حذف مدافعان میانی خود یعنی اریک بایی و فیل جونز است؛ در شرایطی که آینده هری مگوایر نیز ممکن است در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. مقامات این باشگاه انگلیسی هم‌چنین به پیشنهادات برای فروش مدافع راست تیم خود یعنی آرون فن بیساکا، سه سال پس از ورود این مدافع از تیم کریستال پالاس در قراردادی پنجاه میلیون پوندی نیز گوش داده و شرایط انجام این انتقال را بررسی خواهد کرد.

در همین راستا نیز نمایندگان دین هندرسون، دروازه‌بان دوم و ذخیره شیاطین سرخ مذاکرات خود را با مدیران و مسئولان باشگاه نیوکاسل یونایتد در مورد انتقال قرضی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو آغاز کردند.

9404