مدافع آرژانتینی آژاکس به حضور در جمع شياطين‌سرخ نزديک شد

مدافع آرژانتینی آژاکس به حضور در جمع شياطين‌سرخ نزديک شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که شياطين سرخ در کورس جذب مدافع آرژانتينی آژاکس آمستردام، آرسنال را کنار زده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و هلندی، چند روز پيش خبرنگار نشريه De Telegraaf گزارش داد که منچستر يونايتد پيشنهادی چهل و یک ميليون يورویی به علاوه چهار ميليون يورو متغيرات برای جذب ليساندرو مارتينز به آژاکس آمستردام ارائه کرده است. اين ادعا دوباره در شماره دیگری از روزنامه هلندی بازتاب يافته و آن‌ها نيز اطلاعات بيشتری در اين مورد ارائه می‌دهند.

بنا بر اين گزارش، مدافع بیست و چهار ساله آرژانتینی قصد دارد تا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان جاری قهرمان هلند را ترک کند. مديران و مسئولان شياطين سرخ تلاش‌های خود را تسريع می‌کنند و می‌خواهند سريعا اين بازيکن را به خدمت بگيرند.

آژاکس تا قبل از اين هيچ برنامه‌ای برای خروج ملی‌پوش آرژانتينی خود نداشت، اما اکنون به نظر می‌رسد مايل به همکاری است؛ البته تا زمانی که پيشنهاد مناسبی به دستشان برسد. آن‌ها حداقل مبلغی معادل رقم پنجاه ميليون يورو برای لیساندرو مارتينز می‌خواهند.

ملايمت موضع مقامات آژاکس در قبال لیساندرو مارتينز زمانی که مدیران این تیم یعنی گری همسترا و کلااس يان هونتلار، در روزهای گذشته در لندن با سران منچستر يونايتد مذاکره کردند، مشخص شده است.

اين گزارش مشخص نمی‌کند که آيا باشگاه هلندی پيشنهاد چهل و پنج ميليون يورویی منچستر يونايتد را می‌پذیرد يا اين‌که آيا شیاطین سرخ پيشنهاد بهبود يافته‌ای ارائه خواهند کرد. در هر صورت، اریک تن‌هاگ خواهان امضای قرارداد با لیساندرو مارتينز قبل از آغاز جدی تمرینات و اردوی پیش‌فصل می‌باشد تا او بتواند به تور پيش فصل باشگاه در تايلند ملحق شود.

يکی ديگر از روزنامه‌های هلندی به نام Algemeen Dagblad، توضيح می‌دهد که احتمال خروج لیساندرو مارتينز از آژاکس در حال افزايش است، به خصوص با توجه به اين‌که تن‌هاگ به دنبال همکاری مجدد با او در اولدترافورد است.

با توجه به اين‌که منچستر يونايتد مشتاق بسته شدن قرارداد در اين هفته است و اين بازيکن خواهان انتقال است، بايد ديد آژاکس تا چه زمانی می‌تواند در برابر خواسته لیساندرو مارتينز مقاومت کند.

9404