کری‌خوانی ستاره سیتی برای لیورپولی‌ها علیرغم تساوی مقابل پالاس

کری‌خوانی ستاره سیتی برای لیورپولی‌ها علیرغم تساوی مقابل پالاس

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی معتقد است که آن‌ها فعلا در شرایط بهتری نسبت به لیورپول در جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و نباید بیش از حد نگران و دستپاچه شوند. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب سیتیزن‌ها در بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس با تساوی صفر بر صفر متوقف شدند تا به لیورپول این شانس را دهند که در صورت پیروزی مقابل آرسنال، فاصله را به یک امتیاز کاهش دهند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، با این وجود، برناردو سیلوا ایمان دارد که حتی فاصله یک امتیازی هم باارزش است و هر دو تیم یک بازی رو در رو نیز خواهند داشت. او پس از تساوی بدون گل مقابل پاتریک ویرا و شاگردانش گفت: "بازی سختی بود، اما ما واقعا عملکرد خوبی داشتیم. در تمام مدت بازی به جز یک الی دو صحنه، بازی را کنترل کردیم. باید گل می‌زدیم اما ناموفق بودیم. 9 بازی باقی مانده و ما هنوز وضعیت بهتری نسبت به لیورپول در جدول داریم و باید در ورزشگاه اتحاد نیز با آن‌ها مبارزه کنیم. دیدار خارج از خانه برای هر تیمی در لیگ برتر اصلا آسان نیست. پیروزی از تساوی بهتر است و ما می‌خواستیم از 6 امتیاز فاصله خود با لیورپول نهایت بهره‌ را ببریم." 

4416