منچسترسیتی قیمت برناردو سیلوا را مشخص کرد

منچسترسیتی قیمت برناردو سیلوا را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - همزمان با علاقه بارسلونا و پی اس جی، باشگاه منچستر سیتی قیمت برناردو سیلوا را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، اگر خود برناردو سیلوا روی رفتن پافشاری کند سیتی سد راه او نخواهد شد اما در صورت هرگونه علاقه ای آن ها قیمت مدنظر خود برای او را درخواست خواهند کرد. او تابستان گذشته مایل به پیوستن به آبی اناری ها بود اما سیتیزن محکم ایستادند و به او گفتند که در این فصل اجازه خروج به او نخواهند داد. بارسلونا بار دیگر در ژانویه برای جذب او اقدام کرد اما جوابی که گرفتند این بود که حداقل تا تابستان این اتفاق نخواهد افتاد، بنظر می‌رسد بارسلونا بار دیگر در تابستان امسال برای جذب او پا پیش بگذارند، اگر او مایل به خروج باشد که قابل انتظار هم هست.

گواردیولا این را برای همه ی بازیکنان روشن کرده است که هر بازیکنی که مایل به ماندن نباشد را نمی‌خواهد، مهم نیست کی باشد. منچستر سیتی این را در فصول اخیر با اجازه خروج دادن به افرادی مانند سانه، زینچنکو و ژسوس نشان داده است.

اخبار گواه این هستند که این موضوع درباره سیلوا هم صدق می‌کند و علی رغم اهمیت او برای باشگاه اگر مایل به رفتن باشد، این اجازه به او داده خواهد شد، اما بازیکن سابق موناکو تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و هر تیمی که او را بخواهد باید هم اندازه قیمت او در بازار نقل و انتقالات، که حدود 75 میلیون یورو می‌باشد، پول بپردازد.

2102