برناردو سیلوا: منچسترسیتی دیگر مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیست!

برناردو سیلوا: منچسترسیتی دیگر مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پرتغالی باشگاه منچسترسیتی با مصاحبه پس از بازی مقابل آرسنال سعی دارد بار روانی را از روی تیم خود بر دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از تساوی بدون گل خانگی منچسترسیتی در مقابل آرسنال برناردو سیلوا وینگر پرتغالی و تکنیکی باشگاه منچسترسیتی در یک اظهار نظر جالب به شانس قهرمانی تیم خود اشاره کرد. برناردو سیلوا در این باره گفت: " ما دیگر مدعی قهرمانی لیگ جزیره نیستیم! خیلی اتفاقات عجیبی باید رخ دهد تا ما بتوانیم قهرمان لیگ برتر انگلیس باشیم!"

البته این تاکتیک مصاحبه و مغرور کردن حریف از زمان بازی اینتر - بارسلونا و توسط مورینیو در دنیای فوتبال باب شد. از آن زمان به بعد مربیان از این تاکتیک استفاده می کنند تا تیم رقیب را در یک فشار روانی قرار دهند و تیم‌ خود را از زیر بار فشار راحت کنند.

با کسب تساوی مقابل آرسنال اختلاف یک امتیاز دو تیم در جدول کماکان پابرجا است و البته اختلاف لیورپول صدرنشین با دو تیم تعقیب کننده کمی بیشتر شد. البته آرسنال در ادامه دیدارهایی مقابل تاتنهام، چلسی و منچستریونایتد پیش رو دارد و به نوعی دیدارهای سخت تری را نسبت به منچسترسیتی پیش رو خواهد داشت. منچسترسیتی در اکثر بازی های خود در ادامه به مصاف تیم های نیمه دوم جدول لیگ برتر انگلیس خواهد رفت.

۱۰۰۹