نظر برناردو سیلوا درباره سختی لیگ فرانسه

نظر برناردو سیلوا درباره سختی لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا اعتقاد دار که بازی در لیگ فرانسه سخت تر از پریمیر لیگ است.

به گزارش فوتبالی، برناردو سیلوا هافبک تیم منچستر سیتی قبل از انتقال 50 میلیون یورویی به پریمیر لیگ در سال 2017، سه فصل را در لیگ فرانسه گذرانده بود. هافبک پرتغالی در فصل اول حضورش در موناکو قهرمان لیگ 1 شده بود و اقرار کرده است که بازی ذر فرانسه برای او سخت تر از بازی در لیگ انگلیس بوده است.

سیلوا در این باره گفت :" به نظر من بازی در فرانسه از بازی در انگلیس سخت تر و فیزیکی تر بود. شاید به خاطر این است که ما در منچستر سیتی مالکیت توپ را در اختیار داریم. در ابتدا این برای من سخت بود و باید به آن عادت می‌کردم."

او که پس از پیوستن به سیتیزن ها در فصل 2017 تا به حال 301 بازی را با لباس آبی ها انجام داده است، 53 پاس گل و 58 گل را به ثبت رسانده است. برناردو سیلوا ممکن است در این تابستان انگلیس را ترک کند و با توجه به اخباری مبنی بر علاقه پی اس جی به او امکان بازگشتش به فرانسه وجود دارد. منچستر سیتی که در آستانه ی کسب سه گانه ای تاریخی می‌باشد، در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد، 90 دقیقه با جام حذفی انگلستان فاصله دارد و فرصت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را پیش روی خود می‌بیند با این وجود کسی به خروج از باشگاه منچستر سیتی فکر نمی‌کند اما برناردو سیلوا ممکن است در آخر فصل این گزینه را در نظر بگیرد.

2102