پیشنهاد ویژه بارسلونا برای برناردو سیلوا و واکنش منچسترسیتی

پیشنهاد ویژه بارسلونا برای برناردو سیلوا و واکنش منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا همچنان در تلاش است تا برناردو سیلوا را برای فصل جدید به خدمت بگیرد و این وینگر پرتغالی را به تیم خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز علاقه ویژه ای دارد تا برناردو سیلوا را در ترکیب تیم خود برای فصل جدید داشته باشد اما باشگاه منچستر سیتی در حال حاضر مانع اصلی خروج برناردو سیلوا از این باشگاه است. در حقیقت پپ گواردیولا می خواهد همچنان برناردو سیلوا را در تیم خود داشته باشد.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا یک پیشنهاد ویژه به منچستر سیتی ارائه داده است. آبی و اناری ها به دنبال این بوده اند که به مدت یک فصل به طور قرضی برناردو سیلوا را به خدمت بگیرند و در قرارداد او یک بند خرید 60 میلیون یورویی قرار دهند. این پیشنهاد با مخالف سران باشگاه منچستر سیتی مواجه شده است. البته بارسلونا هنوز به تلاش خود برای جذب برناردو سیلوا ادامه خواهد داد و پیشنهاد های جدیدی برای جذب این بازیکن ارائه می دهد. به نظر می رسد که برناردو سیلوا هم دوست داشته باشد که پیراهن بارسلونا را بر تن کند اما باشگاه منچستر سیتی اجازه نمی دهد تا چنین اتفاقی رقم بخورد.

1470