بازیکن مد نظر بارسلونا در منچسترسیتی ماندگار می‌شود؟

بازیکن مد نظر بارسلونا در منچسترسیتی ماندگار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا وینگر پرتغالی منچستر سیتی یکی از بازیکنانی است که بارسلونا از مدت ها قبل او را زیر نظر داشته است و می خواسته است که این بازیکن را به خدمت بگیرد اما به نظر می رسد که چنین انتقالی منتفی است.

به گزارش فوتبالی ، برناردو سیلوا در حال حاضر تا تابستان 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد. در حقیقت قرارداد او دو سال دیگر با سیتیزن ها اعتبار دارد. منچستر سیتی یک بند آزاد سازی 50 میلیون پوندی در قرارداد این بازیکن گذاشته است. بارسلونا از لحاظ مالی در شرایطی نیست که با پرداخت چنین رقمی این بازیکن را خریداری کند. از سوی دیگر پاری سن ژرمن هم به سراغ گزینه های دیگر برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه رفته است.

به نقل از ESPN، باشگاه منچستر سیتی در نظر دارد که قرارداد برناردو سیلوا را تمدید کند تا به این ترتیب خیالش از ماندن این بازیکن راحت شود. پپ گواردیولا اعتقاد ویژه ای به برناردو سیلوا دارد و از سوی دیگر عملکرد این بازیکن رضایت مدیران منچستر سیتی را هم در پی داشته است.

برناردو سیلوا در حال حاضر 29 سال سن دارد و شرایط می تواند برای او به شکلی پیش برود که تا چند سال دیگر هم در منچستر سیتی بماند.

1470