نکته جالب در عکس بازیکنان منچسترسیتی در مراسم ازدواج برناردو سیلوا

نکته جالب در عکس بازیکنان منچسترسیتی در مراسم ازدواج برناردو سیلوا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران در شبکه های اجتماعی به نکته ای بامزه در عکس یادگاری بازیکنان منچسترسیتی در مراسم ازدواج برناردو سیلوا ستاره پرتغالی توجه کردند.

به گزارش فوتبالی، برناردو در پرتغال با نامزدش اینس توماس ازدواج کرد که برخی از هم تیمی هایش را به مراسم دعوت کرده بود. روبن دیاز و ژائو کانسلو هموطنانش در کنار کایل واکر و ریاض محرز به علاوه ژرژ مندس ایجنت سرشناس در این مراسم حضور پیدا کردند. 

عکس یادگاری اعضای منچسترسیتی در مراسم ازدواج برناردو سیلوا باعث شده تا برخی بگویند که گواردیولا به حدی روی بازیکنانش تاثیر گذاشته که حتی در زمان عکس گرفتن هم چیدمان مشابه زمین فوتبال را تکرار می کنند!

در حقیقت در این تصویر، روبن دیاز در بخش عقب و وسط قرار گرفته، واکر و کانسلو نیز در دو جناح حضور دارند و محرز و سیلوا نیز در جلو و در نقشی مشابه خط حمله قرار گرفته اند که به قول هواداران در پست مهاجم کاذب حضور دارند!

یک کاربر توییتری در این باره نوشته است:" حتی در این عکس هم همه بازیکنان در جای درست خود هستند. پپ گواردیولا بهترین است!" و دیگری نوشته است:" چطور ممکن است که چنین اتفاقی رخ بدهد؟ دلیلش سالها کار کردن با گواردیولا است." و دیگری نوشته:"برناردو در پست مهاجم کاذب بازی می کند." و یک نفر دیگر هم نوشته است:" پست برناردو سیلوا به شکل دیوانه واری درست است!"

4125