واکنش عجیب رونالدو به جایزه برناردو سیلوا

واکنش عجیب رونالدو به جایزه برناردو سیلوا

سایت رسمی فوتبالی - پرتغال دیروز قهرمان اولین دوره لیگ های اروپا شد و در فینال توانست هلند را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. تک گل بازی توسط گدس با پاس برناردو سیلوا به ثمر رسید. رونالدو هم بازی خوبی داشت و شاید به همین خاطر انتظار داشت که پس از هت تریک در نیمه نهایی مسابقات جایزه بهترین بازیکن بازیها را به دست بیاورد اما نکته مهم این جاست که او فقط در دو بازی آخر مسابقات حضور داشت و در مرحله گروهی ترجیح داد که استراحت کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن منچسترسیتی جایزه بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد. در پایان بازی میکروفون ورزشگاه نام سیلوا را به عنوان بهترین بازیکن مسابقات خواند. در لحظه اعلام این خبر، رونالدو و برناردو کنار هم بودند اما به وضوح کریستیانو از این ماجرا ناراحت شد و این را می شد در تغییر حالت چهره اش مشاهده کرد.

در حالی که هم تیمی های برناردو به بازیکن شماره 10 پرتغال دست می دادند و به او تبریک می گفتند، کریستیانو به نشانه ناراحتی و دلخوری سرش را تکان می داد و به هم تیمی اش تبریک هم نگفت. به هر صورت به نظر می رسد که ستاره یوونتوس یک بازیکن تمامیت خواه است که انتظار دارد در همه جا و هر لحظه مورد تجلیل قرار بگیرد حتی زمانی که از مرحله گروهی انصراف داده باشد و کمتر از هم تیمی بازی کرده باشد.

البته شاید رونالدو دور از دوربین ها و در رختکن به برناردو تبریک گفته باشد اما در آن لحظه به نظر می رسید که حال خوبی ندارد و دلخور است.