اقدام جنجالی برناردو سیلوا؛ لیورپولی‌ها را در تونل تشویق نکرد!

اقدام جنجالی برناردو سیلوا؛ لیورپولی‌ها را در تونل تشویق نکرد!

خبرگزاری فوتبالی – طبق تصاویر منتشر شده در فضای مجازی برناردو سیلوا از تشویق لیورپولی‌ها در مراسم تقدیر از آن‌ها خودداری کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول قهرمان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شد و به همین دلیل در اولین دیدار پس از قهرمانی این تیم طبق رسم، تیم حریف می‌توانست برای لیورپولی‌ها تونل افتخار بزند و قهرمان را تشویق کند. کاری که بازیکنان منچستر سیتی با دستور پپ گواردیولا انجام دادند اما در جریان این تونل افتخار، برناردو سیلوا از دست زدن برای لیورپولی‌ها امتناع ورزید.

اقدام جنجالی برناردو سیلوا؛ لیورپولی‌ها را در تونل تشویق نکرد!

دیدار منچستر سیتی و لیورپول در جریان لیگ برتر انگلیس می‌توانست بسیار حساس‌تر و هیجان‌انگیزتر از قبل برگزار شود اما به دلیل قهرمانی لیورپول، دو تیم انگیزه کمی برای بازی داشتند. این بازی با نتیجه ۴-۰ به سود سیتیزن‌ها تمام شد اما اتفاق مهم تونلی بود که به دستور پپ گواردیولا برای رقیب زده شد.

در همین زمینه و پس از انتشار فیلم‌های زیادی از تونلی که برای لیورپولی‌ها زده شد، هواداران در فضای مجازی به بررسی این مسئله پرداختند که چرا برناردو سیلوا با چهره‌ای جدی برای حریف اصلا دست نمی‌زند و آن‌ها را تشویق نمی‌کند. در هنگام تشکیل دادن تونل، نفرات قبلی و بعدی او یعنی فیل فودن و نیکلاس اوتامندی کاملا حریف را تشویق کردند اما برناردو سیلوا که در دستانش نوشیدنی داشت اصلا حریف را تشویق نکرد و این مسئله در فضای مجازی به سوژه اصلی بحث و تبادل نظر بین هواداران تیم‌های مختلف در لیگ برتر تبدیل شده است.

1101