بایرن مونیخ آماده‌ی پرداخت دستمزد 11 میلیون یورویی برای جذب مدافع چلسی

بایرن مونیخ آماده‌ی پرداخت دستمزد 11 میلیون یورویی برای جذب مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ آماده است برای به‌خدمت‌گیری مدافع 25 ساله چلسی، سالاینه 11 میلیون یورو دستمزد بپردازد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ آماده است به آندریاس کریستنسن، مدافع چلسی، دستمزد 11 میلیون یورویی در هر فصل را پیشنهاد دهد، زیرا آنها سعی دارند هرطور که شده، این بازیکن را به آلیانزآرنا بیاورند. به‌نظر می‌رسد که بایرن مونیخ ستاره چلسی را به عنوان جانشین نیکلاس سوله در نظر گرفته است.

زوله پیش از این انتقال رایگان بوروسیا دورتموند را تایید کرده است و یولیان ناگلزمن، سرمربی باوارایی‌ها، اکنون باید به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش باشد.

کریستنسن 25 ساله در چند فصل گذشته در چلسی عملکرد خوبی داشته است. کریستنسن در فصل گذشته با پیروزی در فینال مقابل منچسترسیتی و در این فصل، با پیروزی برابر پالمیراس برزیل، همراه با چلسی به‌ترتیب فاتح لیگ‌قهرمانان‌اروپا و جام باشگاه‌های جهان شده‌است.

این مدافع در طول دوران حرفه ای خود 151 بازی برای آبی‌ها به ثبت رسانده و دو گل نیز به‌ثمر رسانده‌است.

قرارداد او در پایان فصل به‌پایان می رسد و نشانه‌هایی وجود دارد که این مدافع دانمارکی ممکن است به دنبال انتقال به بایرن باشد، که شدیدا برای به‌خدمت‌گیری او مشتاق است.

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که هرگونه معامله برای این مدافع، با توجه به تقاضای دستمزد ملی‌پوش دانمارکی می تواند دشوار باشد. بایرن نمی‌خواهد از سیاست‌های مالی‌ای که پس از همه‌گیری کووید-19 اعمال شده‌است دست بکشد.

کریستنسن تنها درصورت افزایش دستمزد حاضر به تمدید با باشگاه لندنی بود، به همین دلیل مذاکرات بین باشگاه و این بازیکن اکنون به بن‌بست رسیده‌است.

بایرن مونیخ باید پیامدهای مالی این انتقال را در نظر بگیرد، اما در صورت برآورده شدن خواسته‌ها، بازیکن دانمارکی ممکن است به زودی شاگرد ناگلزمن در بایرن مونیخ شود.

9719