واکنش سرمربی بایرن مونیخ به تصویر گنبری با روسری!

واکنش سرمربی بایرن مونیخ به تصویر گنبری با روسری!

پایگاه خبری فوتبالی - سرژ گنبری یکی از ستارگان کلیدی بایرن مونیخ به شمار می رود که به نظر می رسد که علاقه زیادی هم به دنیای مد دارد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش آلمانی به شدت به دنیای مد علاقمند است و به همین خاطر رسانه های آلمان لقب "گوچی-گنبری" را برایش انتخاب کرده اند. ستاره آلمانی اخیرا به پاریس سفر کرده تا در برخی مراسم های هفته مد در کشور فرانسه شرکت کند. این مهاجم تصاویری هم از خودش منتشر کرده است که البته این تصاویر با واکنش های خوبی از جانب هواداران بایرن همراه نشده است. بایرن در بازی اخیرش نتوانست روند پیروزی های خود را ادامه بدهد و در مقابل لایپزیش به تساوی رضایت داد و بدین ترتیب آینتراخت و یونیون برلین اختلافشان را با آنها کاهش دادند.

حالا یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ نیز به بحث ها و جنجال های ایجاد شده در این مورد واکنش نشان داد و گفت:"به نظرم هر بازیکنی می تواند در زمان ازاد خود هر کاری که دلش می خواهد را انجام بدهد. به طور کلی به عنوان یک کارفرمای عادی، نمی توانی به کارمدت بگویی که یکشنبه ها ساعت 10 صبح به کلیسا برود، ساعت 12 ناهار بخورد و ساعت 14 چرت بزند. مهم است که هر کسی بتواند زمان ازادش را طوری مدیریت کند که بتواند خوشحال باشد. البته به عنوان یک مربی باید در مورد برخی روزهای آزاد به روسایم توضیح بدهم.چرا یکشنبه تمرینات تعطیل بود و پس از تساوی 1-1، تمرین برگزار نکردیم؟وقتی که چنین تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، جایی برای توجیه برای من باقی نمی ماند."

4125