مدافع افسانه‌ای چلسی، اسطوره سرمربی بایرن مونیخ

مدافع افسانه‌ای چلسی، اسطوره سرمربی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - یولین ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ اعتراف کرد که در زمان نوجوانی‌اش، به شدت بازی‌های جان تری اسطوره باشگاه چلسی را دنبال می‌کرده و طرفدار سرسخت او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، یولین ناگلزمان در چند فصل اخیر به خوبی توانسته پله‌های ترقی مربیگری را طی کند و حالا در قامت سرمربی قهرمان آلمان، بایرن مونیخ قرار دارد. او شروع بسیار خوبی با باواریایی‌ها در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان داشت و حالا در هر جناح، در صدر جدول قرار دارد. ناگلزمان در دوران بازیگری خود اصلا موفق نبوده و در سن 20 سالگی، به خاطر مصدومیت جدی، مجبور به ترک مستطیل سبز شده است. 

به نقل از سایت گل، ناگلزمان در مصاحبه‌ای با نشریه تایمز درباره اسطوره دوران جوانی‌اش گفت: "اسطوره من جان تری بود. دیوانه‌وار بود. زمانی که با دوستم فوتبال بازی می‌کردیم، من او را پاتریک ویرا خطاب می‌کردم و او نیز مرا جان تری صدا می‌زد. در آن زمان، جان تری یکی از بهترین مدافعان مرکزی دنیای فوتبال بود. فکر کنم در یک فصل، او در هیچ دوئلی شکست نخورد. او شجاع بود و همیشه سرش را در مقابل توپ قرار می‌داد. من بازی با پای خوبی داشتم، اما ضربات سر بهتری می‌زدم. یک سری شباهت‌هایی به تری داشتم و در واقع او الگوی من بود."

4416