جاسوسی که سرمربی بایرن مونیخ را خشمگین کرد

جاسوسی که سرمربی بایرن مونیخ را خشمگین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ در این فصل بارها تاکتیک خود را عوض کرده است و به طور مثال تیمش بعد از جام جهانی با سه مدافع میانی بازی می کند.

به گزارش فوتبالی، حالا ناگلسمن از این که یک جاسوس سبکش را لو می دهد، به شدت عصبانی است. در حقیقت تنها چند روز پیش از بازی حساس بایرن مونیخ و بایر لورکوزن، تاکتیک های او لو رفت و در نشریه بیلد منتشر شد. ناگلسمن در این باره گفت:" خشمگین هستم. فردی که چنین چیزی را لو می دهد، به تک تک بازیکنان ضربه می زند و چنین اتفاقی از نظر روحیه تیمی درست نیست."

البته محتوای لو رفته چندان به بایرن مونیخ آسیب نمی زند هر چند که اطلاعاتی در مورد نقشه های اخیر بایرن مونیخ و ساختار دفاعی قهرمان بوندسلیگا در ان منتشر شده است. ناگلسمن بیان کرد:"چیزی که منتشر شده، سبک تمرینی نیست بلکه نقشه ما برای بازی با بوخوم بود. مسائل لو رفته در مورد موارد اساسی نیست و به همین خاطر نمی توان ارزیابی خاصی در موردش داشت و در این باره نگران نیستم. خیلی در مورد این اتفاق فکر می کنم چون از خودم می پرسم:فردی که چنین چیزهایی را لو می دهد چه هدفی دارد؟ به دنبال چه چیزی است؟ هدفش برای من مشخص نیست. دلیلش مسائل مالی نیست چرا که کار را برای حریف ساده تر می کند. جاسوس ها مورد حفاظت قرار می گیرند و به همین خاطر جستجو برای پیدا کردن آنها خیلی خیلی مشکل است. برای من مهم است که بتوانم به آینه نگاه کنم. آن فرد اما نمی تواند به خودش در آینه نگاه کند."

4125