مشخص شدن گزینه اول بایرن مونیخ در صورت جدایی ناگلسمن

مشخص شدن گزینه اول بایرن مونیخ در صورت جدایی ناگلسمن

پایگاه خبری فوتبالی - شروع فصل انتقادامیز بایرن مونیخ باعث شده تا احتمال اخراج یولیان ناگلسمن مربی آلمانی کم نباشد به خصوص حالا که توماس توخل یکی از مهمترین مربیان فوتبال آلمان با اخراج از چلسی بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، نشریه بیلد در مقاله ای با اشاره به این قضیه تیتر زده است:" ناگلسمن حالا یک مشکل دارد: توخل." در حقیقت هر چند که بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با غلبه بر اینتر و بارسلونا نمایش خوبی داشته و شش امتیازی است اما در بوندسلیگا فقط دو تا از شش بازی خود را برده و بدترین شروع خود در لیگ آلمان در 20 سال اخیر را داشته است. بیلد در این باره نیز نوشته است:"گاهی سوپر بایرن، گاهی بایرن ضعیف."

در حقیقت ناگلسمن که 15  ماه پیش با رقم فسخ 25 میلیون یورویی توسط بایرن به گران ترین مربی تاریخ تبدیل شده حالا سایه هموطنش توماس توخل را روی سر خود حس می کند چرا که به خوبی می داند که اگر نتواند شرایط را در بوندسلیگا عوض کند، هیچ بعید نیست که برکنار شود و جای خود را به مربی سابق پی اس جی و چلسی بدهد.

البته مدیران بایرن در مصاحبه های رسمی خود از ناگلسمن حمایت می کنند و می گویند که روی او حساب می کنند. اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ اخیرا به صراحت گفته است که باواریایی ها به هیچ گزینه ای جز ناگلسمن فکر نمی کنند اما نمی توان انکار کرد که سایه سنگین توخل می تواند فشار را روی ناگلسمن دوچندان کند.

4125