رسمی؛ توخل سرمربی بایرن مونیخ شد

رسمی؛ توخل سرمربی بایرن مونیخ شد

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیم ناگهانی بایرن مونیخ برای جایگزین کردن ناگلسمن با توخل رسما تایید شد.

به گزارش فوتبالی، یولیان ناگلسمن با وجود فصل خوبش در بایرن مونیخ و حذف تیم قدرتمندی نظیر پی اس جی برکنار شد و جای خود را به توماس توخل سرمربی سابق پی اس جی و چلسی داد. 

بایرنی ها از فرصت تعطیلی بازیهای باشگاهی استفاده کردند و سرمربی خود را تغییر دادند. بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، قرارداد توخل تا 30 ژوئن 2025 خواهد بود. در حقیقت این تصمیم توسط اولیور کان مدیر اجرایی و حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی باواریایی ها گرفته شده است و هربرت هاینر مدیر باشگاه نیز آن را تایید کرده است.

ناگلسمن پس از درخشش در لایپزیش در سال 2021 هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت که سال گذشته فاتح بوندسلیگا شد. باواریایی ها در این فصل در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشتند اما در بوندسلیگا یک امتیاز از دورتموند صدرنشین عقب افتاده بودند.مدیران بایرن مونیخ از شکست تیمشان مقابل لورکوزن به شدت عصبانی بود و تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتند. ناگلسمن در دو سال اخیر به هیچ وجه رابطه خوبی با سالیحمیدژیچ نداشت.

توماس توخل بدین ترتیب پس از شش سال گذشت از ترک دورتموند  دوباره به بوندسلیگا برگشت و حالا باید با تیم سابقش یعنی دورتموند برای قهرمانی لیگ آلمان رقابت کند.

4125