کنایه سرمربی بایرن مونیخ به بارسلونا

کنایه سرمربی بایرن مونیخ به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ فعالیت‌های بارسلونا در پنجره نقل و انتقلات تابستانی را "عجیب و غریب" خطاب کزد. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها علیرغم مشکلات مالی فراوانی که دارند، تابستان شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنند. آن‌ها پس از کلی جر و بحث و دعواهای طولانی، قرارداد عثمان دمبله را تا 2024 تمدید کردند و سپس موفق شدند رافینیا را از چنگ چلسی و آرسنال بربایند و در نهایت علیرغم شنیدن جواب‌های منفی و توهین‌های بسیار، روبرت لواندوفسکی را با مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو به خدمت گرفتند تا خط حمله آتشینی برای فصل بعد در اختیار داشته باشند. علاوه بر آن، بلوگرانا فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به صورت مجانی در اختیار گرفت. تمامی این خریدها در حالی انجام شده که بارسلونا تا چند ماه پیش در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود

به نقل از سایت گل، یولیان ناگلزمان پیش از دیدار دوستانه تیمش مقابل دی سی یونایتد به خبرنگاران گفت: "آن‌ها نه تنها روبرت لواندوفسکی، بلکه بازیکنان جدید زیادی گرفتند. نمی‌دانم چگونه صادقانه صحبت کنم، اما بارسلونا تنها باشگاه دنیاست که بدون داشتن پول بازیکن می‌خرد. به نظرم این مورد خیلی عجیب است."                                                                                                                   

4416