پاسخ منفی سرمربی سابق بایرن مونیخ به پی‌اس‌جی

پاسخ منفی سرمربی سابق بایرن مونیخ به پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلسمن در دو ماه اخیر و از زمان ترک بایرن مونیخ با باشگاه های مختلفی مذاکره کرده اما با هیچ کدام به توافق نرسیده و به نظر می رسد که همچنان بدون تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که ناگلسمن آخرین پیشنهاد باشگاه پی اس جی را رد کرده است و بدین ترتیب بر خلاف پیش بینی ها این مربی قرار نیست که به جانشین گالتیه روی نیمکت پاریسی ها تبدیل شود. قطری ها به شدت به دنبال استخدام مربی آلمانی بودند اما تلاش هایشان با شکست مواجه شد.

پی اس جی که برای مشخص شدن پروژه فصل آینده خود به دنبال مربی می گردد، حالا باید به دنبال گزینه های جدید باشد که تیاگو موتا سرمربی بولونیا به اصلی ترین گزینه آنها تبدیل شده است. گالتیه با دریافت مبلغ فسخ قراردادش از پی اس جی جدا می شود و بازیکن اسبق پاریسی ها می تواند جای او را بگیرد. 

در فاصله سه هفته تا شروع پیش فصل، پی اس جی همچنان مربی فصل بعدش را مشخص نکرده است و همین مسئله باعث شده تا پاریسی ها با عجله بیشتری به دنبال مشخص کردن مربی بعدی خود باشند. موتا فصل خوبی را در بولونیا داشته و شایعاتی در مورد حضورش در تیم های بزرگ فوتبال ایتالیا مطرح بود اما با حضور در پی اس جی می تواند اولین چالش جدی مربیگری خود را پیش رویش داشته باشد.

4125