صحبت‌های مربی یوونتوس پس از غلبه بر ورونا/ واکنش الگری به درخشش دو خرید جدیدش

صحبت‌های مربی یوونتوس پس از غلبه بر ورونا/ واکنش الگری به درخشش دو خرید جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در پایان دیدار شب گذشته‌ی تیمش مقابل ورونا به گلزنی و درخشش خریدهای جدید تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مطمئناً حتی ماسیمیلیانو الگری نیز انتظار نداشت که در نخستین دیدار، هر دو خرید تازه و پر سر و صدای یوونتوس این گونه درخشان ظاهر شوند و هر کدام بتوانند با به ثمر رساندن یک گل، پیروزی ارزشمندی را برای بیانکونری به ارمغان بیاورند. اما دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا هر دو در نخستین دیدارشان با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس موفق به گلزنی شدند تا بانوی پیر برابر ورونا که هدایتش را ایگور تودور به عهده دارد، با نتیجه‌ی دو بر صفر برنده از میدان خارج شود.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی تأکید کرد که یوونتوس در خصوص اسکودتوی امسال فکر نمی کند اما به مبارزه‌ی خود ادامه خواهد داد. مکس الگری گفت: "هیجان خاصی برای حضور و بازی دو خرید تازه تیممان وجود داشت. باید به سران باشگاه برای این خریدها تبریک گفت. بازی سختی بود، ورونا خوب بازی می کند و زهردار است اما ما توانستیم بر بازی تسلط یابیم. از این عملکرد و آرامش و تعادلی که در طول بازی داشتیم، باید خوشحال باشیم. مسیری طولانی را پیش رو داریم، این بازی اما نمایش خوبی بود، حیف بود که برنده نمی شدیم. ورونا خیلی خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد."

سرمربی بانوی پیر در مورد آلوارو موراتا و پائولو دیبالا هم گفت: "من همه بازیکنان را بازی خواهم داد. امروز بازی این گونه بود و باید خیلی تکنیکی بازی می کردیم، تیم سرسختی در فاز دفاع و حمله بود. پائولو بازی خوبی انجام داد و در کنار ولاهوویچ نیز بسیار خوب کار کرد، درست مانند آلوارو در گل زکریا. همچنین آرتور نیز بازی بسیار خوب و مهمی انجام داد به ویژه در فاز تدافعی؛ او همچنان جای زیادی برای پیشرفت دارد. همچنان باید به تمرین و کار ادامه دهیم. باید به بازی پنجشنبه فکر کنیم؛ می خواهیم در کوپا به مرحله‌ی بعد صعود کنیم."

الگری در خصوص مدعیان کسب اسکودتو هم گفت: "حداقل در این زمان این مسئله را مابین اینتر، میلان و ناپولی می بینیم. هر از گاهی نیاز است که گامی برداشته شود. آتالانتا یک بازی کمتر دارد، در سکوهای بالای ما در جدول تیم های برتر قرار گرفته اند. باید این راه را ادامه دهیم و تا پایان بجنگیم. در حال حاضر نمی توانیم از اسکودتو صحبت کنیم اما می توانیم بجنگیم."

اما الگری در ادامه‌ی صحبت هایش نسبت به عملکرد دو مهره‌ی تازه خریداری شده‌ی تیمش نیز گفت: "ولاهوویچ شروعی بسیار عالی نداشت، او باید در عملکرد سریع و هماهنگ بهتر شود. در مبارزه خیلی خوب است اما همچنان باید در این بخش هم پیشرفت کند. او تنها بیست و دو سال دارد. بازی های زیادی با سطح بالا را تجربه نکرده اما قدرت خوبی دارد و با این قدرت می تواند خیلی زود خود را در فرم ایده ال در سطح نخست فوتبال برساند. در مورد زکریا و مقایسه اش با بلیز متویدی، خب بازیکن فرانسوی تهاجمی تر بود. اما زکریا بازیکن باهوشی است، در این بازی اول به خوبی بازی کرد و نشان داد چطور بازیکنی است. مهم این است که همه خوب باشند."

مکس الگری در پایان صحبت هایش در خصوص خوان کوادرادو را هم توضیحاتی ارائه داد: "پنجشنبه بازی داریم بعد یکشنبه و در ادامه لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو داریم و البته دوباره کوپا ایتالیا. بازی های زیادی هستند و همه‌ی بازیکنان بازی خواهند کرد. او خیلی بازی کرده است. همین طور در تیم ملی کشورش. لحظاتی هستند که بازیکنان نیاز به بازیابی قوای خود دارند به ویژه از نظر ذهنی."

9404