جمله مبهم مربی یوونتوس در نشست خبری: شاید با تغییر سال، همه چیز تغییر کند/ منظور الگری چه بود؟

جمله مبهم مربی یوونتوس در نشست خبری: شاید با تغییر سال، همه چیز تغییر کند/ منظور الگری چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در آستانه‌ی ایام کریسمس و حلول سال نوی میلادی، معتقد است که شاید با تغییر سال، اوضاع و احوال تیمش نیز دستخوش تغییراتی وسیع شود اما مشخص نکرد که آیا این تغییرات ممکن است شامل خود وی و کادر فنی اش هم بشود یا خیر.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس در چهارچوب رقابت های سری آ، این هفته برابر بولونیا به میدان خواهد رفت؛ ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از برگزاری این دیدار، پیش از هر مسأله ای ابتدا به برتری تیم بانوان یوونتوس اشاره کرد و گفت: "تبریک به بانوان یووه که توانستند به مرحله‌ی بعدی مسابقات صعود کنند. هدف مهم، صعود و گذشتن از این مرحله بود. تیم بانوان و تیم مردان یووه در رقابت های اروپایی خوب مبارزه کردند اما در لیگ عقب هستیم."

در ادامه این نشست خبری، مکس آلگری صحبت های دیگری هم مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

درباره‌ی شرایط بازیکنان؟

"بولونیا تیمی است که همیشه سعی در تلاش و رقابت دارد، ما یک هفته برای این بازی تمرین کردیم. دیبالا در دسترس نخواهد بود اما شرایط دنیلو و کیه‌زا بهتر است و روند بهبودی و آمادگی آن ها خوب پیش می رود اما آن ها شاید حتی برای سه شنبه نیز در دسترس نباشند. کیلینی نیز بیمار است و امروز به سختی با گروه تمرین کرد، امیدوارم که سه شنبه در دسترس باشد."

درباره‌ی وضعیت پائولو دیبالا؟ "در ظاهر مشکلی ندارد، برابر مالمو از زمین خارج شد چون خسته بود اما تلاش کردیم شرایط او را در ونیز بسنجیم که خب دوباره آن اتفاق رخ داد. ریسک وجود دارد و با وجود ریسک نمی شود اطمینان کامل داشت. به ویژه که نه دیروز و نه امروز و نه در طول هفته با تیم تمرین نکرده است. برای پائولو باید ببینیم تا بازی با کالیاری چه پیش خواهد آمد."

درباره‌ی شرايط یوونتوس و بازی با بولونیا؟ "ما کار می کنیم، باید بیشتر تلاش کنیم. خب شاید در این بازی با یک سورپرایز خوشایند روبرو شویم. ما باید خودمان را در این دو بازی پیدا کنیم و بعد از ژانویه هم که پنج شش بازی مهم در لیگ و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و کوپا ایتالیا را پیش روی خواهیم داشت. در تلاشیم که همه بازیکنان را در دسترس داشته باشیم و تیم یک بازیابی کلی داشته باشد و بخش دوم فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم. آن چه که مهم است، کار کردن با اعتماد به نفس است. باید خودمان را به سختی بیاندازیم و سعی کنیم که واکنش خوبی داشته باشیم. بیست و یک بازی را برای جبران، در اختیار داریم. بولونیا در جدول شرایط خوبی دارد. رقابت با آن ها آسان نیست. شما برابر تیمی می جنگید که تنها یک گل از روی نقطه کرنر دریافت کرده و در نیمه دوم گل های زیادی را به ثمر رسانده است. از نظر ذهنی و جسمی در شرایط خوبی به سر می برند. بازی در آن جا پس از دو شکست آسان نخواهد بود. برای رسیدن به پیروزی نیاز به بازی تکنیکی داریم."

درباره‌ی نقل و انتقالات؟ "الان زمان صحبت درباره نقل و انتقالات نیست. هنوز دو بازی مانده است ضمن این که در این مورد، باشگاه فعالیت می کند. باید ببینیم چه می شود. اما نقل و انتقالات راه حل آن مشکلی که باید حل کنیم، نیست. آن چه که باید انجام دهیم، واکنش و عملکردمان است که باید آن را اجرایی کنیم. تیم باید در برخی از جهات رشد کند، باید جدی و محکم باشیم. ما بیش از حد بازی ها را باز نگذاشتیم و این طبیعی است؛ زمانی که چنین حرکتی داشته باشیم، خودمان را در شرایط سخت می اندازیم و حریفان در نخستین فرصت گل می زنند. به همین دلیل است که ما در اجرا باید دقت کنیم، این برای تمام بازیکنان باید تأکید شود نه تنها برای مهاجمین."

امیدواری به تیم؟ "من این امید را دارم. ما دیر شروع کردیم و نتایجی که می توانستیم به دست بیاوریم را از دست دادیم. این مسأله باعث می شود که همه چیز را با دقت بیشتری ببینیم و برای پیشرفت کار کنیم. از انتخابم راضیم. تلاش و تمرین، لازمه کار است. تیم ما جوان نیست اما نفراتی در اختیار داریم که تجربه‌ی کمی دارند و این تیم را نمی توان یک روزه ساخت. زمان نیاز است. اگر خوب و توانا باشیم، این زمان را کمتر می کنیم."

چه تیمی در رقابت پیش است؟ "نیازی نیست که نگران باشیم، فقط باید تلاش کنیم. شرایط را بهبود ببخشیم و این یک سیگنال مثبت است؛ باید همچنان امتیاز بگیریم و از ماه ژانویه و فوریه بدانیم که چطور رقابت ها را شروع کنیم و برای آن چه که می خواهیم رقم بزنیم، مصمم باشیم. این بازی با بولونیا دیدار سختی است، خیلی سخت و در حال حاضر باید تمرکزمان به این بازی باشد و سپس بازی سه شنبه مقابل کالیاری. درباره‌ی آینده، بعد از تعطیلات خواهیم دید چه می شود؛ شاید با تغییر سال، همه چیز تغییر کند."

در یکی از جملات پایانی، سرمربی یوونتوس در این نشست خبری می گوید "شاید با تغییر سال، همه چیز تغییر کند"    

که همین جمله‌ی نسبتا مبهم، باعث ایجاد بحث ها و شروع گمانه زنی ها در محافل خبری خصوصا در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی شد و بعضی از کاربران، مفهوم این جمله‌ی مکس آلگری را این گونه تعبیر کرده اند که این مربی در نیم فصل دوم قصد ترک تورین را دارد و احتمال جدایی خود از بیانکونری را در ذهنش تقویت کرده است؛ اما بسیاری دیگر از کاربران نیز این جمله الگری را بی ارتباط با خود وی دانسته و معتقدند که منظور مربی بانوی پیر از ایجاد تغییرات، به تغییر و تفاوت در نتایج مسابقات و عملکرد شاگردانش، هم‌زمان با تغییر سال و آغاز سال نوی میلادی متمرکز بوده است و هیچ ارتباطی با خروج مکس الگری از تورین ندارد.

9404