واکنش الگری به مقایسه شدن ولاهوویچ با رونالدو در نشست خبری

واکنش الگری به مقایسه شدن ولاهوویچ با رونالدو در نشست خبری

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی دیشب تیمش مقابل امپولی شرکت کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، یوونتوس دیشب نیز برابر یک تیم سطح متوسط به مشکل برخورد و در نهایت با درخشش مهاجم تازه خریداری شده خود یعنی دوشان ولاهوویچ توانست به سختی با نتیجه سه بر دو از سد امپولی بگذرد.

ماسیمیلیانو الگری در سخنان پایان بازی تأکید به ارزشمند بودن این برتری سخت کرد:

"ولاهوویچ بازیکنی مهم و ارزشمند است، مهره‌ای با خصوصیات ویژه و شخصیت و تکنیکی خاص که ما تاکنون مانند او را در اختیار نداشتیم. بازی از نظر فنی هیچ جذابیتی نداشت اما بازی خوبی بود، نقص و مشکلات امپولی را می‌دانستیم آن‌ها هرگز توقف در بازی ایجاد نمی‌کنند. خطر تساوی سه بر سه را داشتیم و باید بیشتر از این متمرکز می‌بودیم. بازیکنان زیادی در دسترس نبودند و مشکلاتی داشتیم اما برای کین بسیار خوشحالم. بازیکنی است که در حال پیشرفت و بزرگ شدن است، او نیز خصوصیاتی دارد که می‌تواند به بهتر شدن او کمک زیادی کند. در این بازی یک بار دیگر دیدم که ولاهوویچ می‌خواهد برنده شود، انگیزه بسیار بالایی دارد، می‌جنگد و برای برتری تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. برای پیشرفت فضا دارد و امروز خیلی در حرکت بود و کوشش زیادی کرد."

رونالدو و ولاهوویچ؟

"شماره هفت نخست جهان یک حرفه‌ای فوق‌العاده و تمام عیار است، قابل قیاس نیست. ولاهوویچ در ابتدای راه است و می‌تواند تبدیل به یک حرفه‌ای عالی شود. برای ماندن در سطح بالای دنیای حرفه‌ای فوتبال باید قدرت ذهنی دیوانه کننده و بی نظیری داشته باشید. باید دیدارهای زیادی را در یوونتوس تجربه کند، او تازه شروع کرده است. البته این مسأله برای بسیاری از ما در یوونتوس صدق می‌کند، تقریباً همه تازه شروع کردیم و باید سختی ابتدای راه را پشت سر بگذاریم باید بکوشیم تا زمانی که از رنج کامل خارج شویم."

کین؟

"او به عنوان یک وینگر خوب و اماده است. موراتا نیز در پاس دادن بسیار خوب بود. فوتبال ساده است. بازیکنان با ویژگی‌های شان در نقش‌های خود قرار می‌گیرند. ما در ابتدای فصل نمی‌توانستیم نقش‌ها را به خوبی ایفا کنیم."

اسکودتو؟

"هدف به قوت خود باقی است، ما برای ایستادن در میان چهار تیم مبارزه می‌کنیم. تیم‌های بالای جدول برای گرفتن اسکودتو رقابت می‌کنند."

نقاط قابل پیشرفت؟

"ما باید در دریبل زنی خیلی بهتر شویم. با حضور لوکاتلی در این امر بهتر شدیم. در نیمه نخست با مشکلاتی روبرو بودیم. از نظر فیزیکی زیاد خوب نبودیم اما از شاگردانم خواستم که سه امتیاز را به دست بیاورند و حالا این سه امتیاز را کسب کردیم. پیروزی امشب خیلی مهم بود."

اظهارات شزنی در خصوص جنگ؟

"چیز زیادی به آن نمی‌توان اضافه کرد. غم و اندوه از دیدن فرار خانواده‌ها. نباید جنگی وجود داشته باشد."

9404