جام حذفی تنها گزینه در دسترس یوونتوس/ شغل الگری در خطر است؟

جام حذفی تنها گزینه در دسترس یوونتوس/ شغل الگری در خطر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری نتایج بهتری نسبت به آندره آ پیرلو کسب نکرده اما سرمربی اهل توسکانی توسط بانوی پیر اخراج نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین، ماسیمیلیانو آلگری در تابستان گذشته به تورین بازگشت تا جانشین هافبک سابقی شود که تنها بعد از یک فصل هدایت بانوی پیر برکنار شده بود. بسیاری انتظار داشتند که یوونتوس در این فصل دوباره مدعی عنوان قهرمانی شود، اما نتایج آن‌ها در سری آ بسیار ناامیدکننده بوده است، زیرا آن‌ها هرگز واقعاً به رقیب اسکودتو تبدیل نشدند.

کوپا ایتالیا تنها هدف قابل دست‌یابی یوونتوس در این فصل باقی مانده است. پیرلو فصل گذشته آن را به دست آورد و هم‌چنین موفق شد قهرمان سوپرجام شود که آلگری در ژانویه مقابل اینتر شکست خورد.

این بدان معناست که سرمربی توسکانی در موقعیتی بهتر از پیرلو قرار نخواهد گرفت، اما طبق گفته خبرنگار نشریه توتو اسپورت، او از یوونتوس اخراج نخواهد شد و در بیانکونری ماندگار می شود.

نشریه ایتالیایی همچنین گزارش داد که ماسیمیلیانو آلگری مطمئناً به عنوان سرمربی بیانکونری برای فصل آینده باقی خواهد ماند. گزارش ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه از پیشرفت و پتانسیلی که تیم در این فصل به تدریج نشان داده است، خوشحال هستند.

یوونتوس نتایج ثابتی در قسمت دوم مبارزات سری آ کسب کرد و مدیران یوونتوس معتقدند که نظم و انضباط بیشتری در رختکن وجود دارد تا آلگری حداقل یک فصل دیگر کار خود را حفظ کند.

سرمربی سابق میلان تابستان گذشته با قراردادی چهار ساله به ارزش هفت میلیون یورو در هر فصل به یوونتوس بازگشت.

9404