واکنش الگری به تساوی صبح امروز یوونتوس در تور پیش‌فصل مقابل بارسلونا

واکنش الگری به تساوی صبح امروز یوونتوس در تور پیش‌فصل مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری بعد از کسب نتیجه تساوی با آبی و اناری‌ها با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو الگری بعد از کسب نتیجه تساوی دو بر دوی یوونتوس مقابل بارسلونا در دیداری دوستانه در تور آمادگی پیش‌فصل، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی بیان داشته که در ادامه می‌خوانید:

"بازی خوبی مقابل تیم مهمی داشتیم. بدون شک می‌توانستیم در لحظاتی که دو گل خوردیم، بهتر عمل کنیم. اما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، حرکات خوبی را در بازی دیدم و از روندی که پیش رفت، راضی هستم. خیلی خوب کار می‌کنیم و یک بازی خوب انجام دادیم. تست خوبی بود."‌

"دی‌ماریا یک بازیکن استثنایی است. او یک قهرمان است و من از دیدن بازی او لذت می‌برم. برای ما این یک معامله بزرگ بود."

"ژاوی؟ او باعث شد تا بارسلونا دوباره عالی بشود، آن‌ها تیم مهمی ساختند تا به روند پیروزی برگردند. کار او قابل ستایش است."

"بازی خوبی بود، من از کاری که انجام می‌دهیم و روند آماده‌سازی راضی هستم. می‌توانستیم بیشتر روی گل‌هایی که خوردیم تمرکز کنیم، اما این خوب است. کین خیلی خوب کار کرد، زکریا هم که در حال پیش‌روی بود و روولا که نود دقیقه بازی کرد و این برای او آسان نبود."

لازم به ذکر است که دیدار دوستانه و تدارکاتی یوونتوس و بارسلونا در تور آمادگی پیش‌فصل با دو گل عثمان دمبله برای بلوگرانا و دو گل مویس کین برای بیانکونری با حساب دو بر دو مساوی به اتمام رسید.

9404