وعده مهمی که الگری در نشست خبری به هواداران یوونتوس داد

وعده مهمی که الگری در نشست خبری به هواداران یوونتوس داد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس امشب به مصاف ونتزیا که هم‌چنان تیمی ناشناخته در لیگ ایتالیا محسوب می‌شود، می‌رود و سرمربی بیانکونری در مورد این بازی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی تاکید کرد که در این بازی تنها به پیروزی فکر می‌کند. صحبت‌های الگری در این نشست را در ادامه می‌خوانید:

"باید برنده شویم، برای ما این بازی اهمیت دارد و باید از نظر آماری چهار امتیاز در دیدارهای آینده را کسب کنیم. در این مسابقه به دیدار تیمی می‌رویم که حالا یک مربی جدید را نیز بر روی نیمکت خود می‌بیند؛ تیمی که پیش از این هرگز فوتبال تدافعی را ارائه نمی‌کرد. ما هم در دورانی هستیم که باید گل نخوریم. به دنبال پیروزی هستیم با این حال به حریف احترام زیادی می‌گذاریم. اما به آمار نگاه نمی‌کنیم و می‌دانیم که باید برنده شویم. باید امتیاز کسب کنیم و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد. برای این بازی خواهیم دید که چه کسی و چه نفراتی آماده بازی کردن هستند. هم‌چنان بازیکنانی را در اختیار نداریم. برای بازیکنی مانند کین خوشحالم؛ خوب کار می‌کند. از نظر فیزیکی نیز بسیار آماده است اما بیشتر از نظر ذهنی خوب و آماده است و این باعث خوشحالی من است. در حال حاضر نباید تمرکز خود را از دست بدهیم، در مسیر خوبی قرار گرفتیم و باید تا پایان پیش رویم."

درباره مصدومیت:

"بازیکنانی را در اختیار نداریم؛ تعدادی از بازیکنان برای مدتی است که حضور ندارند و این را می‌دانیم اما دنیلو هم‌چنان مشکل دارد و اگر با این آسیب بازی کند، شاید مشکل‌ساز شود. بازیکنانی داشتیم که چنین سرنوشتی داشتند بنابراین ریسک نمی‌کنیم. در حال حاضر سخت‌ترین مسأله، رسیدن به نتیجه است. آرتور در دسترس است، دنیلو روز قبل از مسابقه با ما تمرین کرد اما باید استراحت کند."

درباره کسب رده سوم:

"ما در ماه ژانویه شرایط خوبی نداشتیم اما حالا وضعیت ما بهتر شده و کم کم به تمرکز و تعادل رسیدیم. به طور مثال ناپولی تا مدتی کم برای اسکودتو می‌جنگید؛ به هر حال هم‌چنان شرایط متفاوت است و باید تا جایی که ممکن است، امتیاز کسب کنیم زیرا در حال حاضر به رتبه چهارم فکر می‌کنیم و بعد به رتبه سوم."

درباره بازیکنان جوان:

"در پایان فصل ارزیابی خود را انجام خواهیم داد. در این فصل جوانان زیادی با ما تمرین کردند و برخی نیز به طور قرضی در اختیارمان بودند؛ زمان برای بررسی وجود دارد."

هم‌چنين مکس الگری در این نشست خبری تاکید کرد که در ماه مارس آینده یعنی رقابت‌های فصل آینده، یوونتوس برای قهرمانی در لیگ رقابت خواهد کرد.

9404