واکنش الگری به سرنوشت پیراهن شماره 10 یوونتوس پس از خروج دیبالا

واکنش الگری به سرنوشت پیراهن شماره 10 یوونتوس پس از خروج دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از کسب پیروزی خانگی دیروز مقابل ونتزیا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس بعد از برتری خانگی دو بر یک تیمش برابر ونتزیا تاکید کرد که در حال حاضر تنها پیروز شدن در هر دیدار مهم است و برای آینده، بعد از پایان رقابت‌های فصل جاری بررسی و صحبت خواهند کرد. صحبت‌های الگری در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

"در این شرایط و لحظات تنها پیروز شدن مهم است، ما خوب شروع کردیم و بعد سرعت خوبی گرفتیم اما در ادامه و در طول بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. ونتزیا کیفیت خوبی داشت و بازی خوبی انجام داد. در یک صحنه اشتباهمان باعث شد تا حریف به گل برسد اما به خوبی واکنش نشان دادیم و گل دوم را به ثمر رساندیم. ما در حال حاضر برای کسب یکی از چهار سکوی نخست می‌جنگیم تا در لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده حضور داشته باشیم، بنابراین تنها برتری در بازی‌ها مهم است."

درباره میرتی؟

"خوب بازی می‌کند، به خوبی می‌داند که چطور کار کند؛ با این حال جوان است و این نخستین بازی او بود. باید آرام‌تر باشد اما در مجموع با آرامش بازی کرد."

درباره ریتم تیمی؟

"بعد از دقیقه بیست بارها مرتکب اشتباه تکنیکی شدیم. با این ریتم نمی‌توانستیم تمام طول بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی را در کنترل داشته باشیم. در هر حال اشتباه زیاد انجام دادیم."

درباره زکریا؟

"به او گفته بودم پشت هافبک‌ها بازی کند اما او بارها پیش رفت و این برای تیم خطرساز بود؛ به ویژه که برناردسکی نیز باز بازی می‌کرد. ونتزیا خوب دفاع می‌کرد و به خوبی بازی را جمع می‌کرد و فضای دفاعی این تیم شرایط را سخت می‌کرد."

و اما سوال مهمی که از مکس الگری پرسیده شد، مربوط می‌شود به سرنوشت پیراهن شماره 10 یوونتوس در آینده و پس از خروج دیبالا؟

"شماره 10 را چه کسی خواهد پوشید؟ کیه‌زا و یا پوگبا ولی به نظر من در حال حاضر بهتر است در مورد اعداد صحبت نکنیم. ما به این مسئله فکر می‌کنیم که مصدومان ما مثل مک‌کنی و کیه‌زا و لوکاتلی چه زمانی به تیم برمی‌گردند. شماره 10 در یوونتوس بسیار مهم است و بگذارید در آینده به آن فکر کنیم و ببنیم چه می‌شود."

درباره درخشش و گلزنی بونوچی؟

"برای او بسیار خوشحالم. امسال خیلی از میادین دور بود؛ اما تجربه و شخصیت بسیار بالایی دارد که این باعث می‌شود تا در این شرایط این گونه موفق شود و گلزنی کند."

9404