نشست خبری الگری پس از غلبه بر فیورنتینا: از تغییر هفتگی در گفتارتان خنده‌ام می‌گیرد!

نشست خبری الگری پس از غلبه بر فیورنتینا: از تغییر هفتگی در گفتارتان خنده‌ام می‌گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از کسب پیروزی شب گذشته مقابل فیورنتینا و صعود به فینال کوپا ایتالیا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، بلیت رم و رفتن به فینال کوپا ایتالیای امسال نیز در دستان مکس الگری و شاگردانش است و یوونتوس این بار نیز در رقابت‌های کوپا ایتالیا درخشش خود را ادامه داد و راهی فینال شد تا در بازی پایانی برابر رقیب دیرینه خود تیم اینتر به میدان برود و برای کسب جام قهرمانی در فصل تلخ و ناموفق خود مبارزه کند.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس بعد از کسب برتری ارزشمند دو بر صفر تیمش برابر فیورنتینا که با گلزنی فدریکو برناردسکی و دنیلو همراه بود، گفت: "باید به پسرها به خاطر بازی و برتری تبریک گفت. چهار روز بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و انتقادات زیادی را در این مدت شاهد بودیم. بازی امشب به هیچ عنوان آسان نبود، فیورنتینا تیم بسیار قدرتمندی است، به خوبی در حفظ توپ، دریبل زنی و بازی می‌کنند و سرعت بالایی دارند اما ما در فاز دفاعی خیلی خوب خودمان را آماده کردیم؛ باید در نیمه اول گل دوم را می‌زدیم. به هر حال امروز بردیم هر چند که فرصت زیادی از دست دادیم در ابتدای بازی آن‌ها بهتر بودند، هدفشان رفتن به فینال بود. حالا باید انرژی را بازیابی کنیم و به ادامه راه فکر کنیم. رقیب امشبمان برای هر حریفی خطرناک است و از این برد خوشحالیم. امشب ربیو و زکریا بازی فنی و فیزیکی خوبی را انجام دادند. برناردسکی به خوبی به توپ ضربه زد تا کار ما راحت شود. هدف ما رسیدن به فینال بود که چنین شد."

سرمربی ایتالیایی بیانکونری در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم این‌جا هستید، گفت: "برای سه سال آینده نیز مرا خواهید دید! یوونتوس باید هم‌چنان برنده شود، من واقعاً متاسفم که بازی مستقیم برابر اینتر را باختیم؛ آن مسابقه قهرمانی را تعیین کرد."

الگری در خصوص انتقادات مطرح شده به او و تیمش خصوصا از جانب لاپو الکان، یکی از سهامداران عمده و مدیران ارشد یوونتوس گفت: "بله شنیدم و لذت بردم! من از انتقاد لذت می‌برم. لاپو از اولین و بهترین هواداران یوونتوس است. امروز نیز انتقادات را دوباره شنیدم. این کاملاً طبیعی است وقتی یوونتوس نمی‌برد، همه ناراحت می‌شوند و کلیه مجموعه صدمه می‌بیند، اما اول من هستم. می‌دانیم که یوونتوس باید برای بردن بجنگد. امسال این‌گونه است و حالا برای هدف ما می‌جنگیم اما سال آینده برای قهرمانی خواهیم جنگید. این بخشی از زندگی است. همیشه نمی‌توان برنده بود اما برای برنده شدن می‌شود جنگید. حالا هجده نتیجه تقریباً مثبت و مفید متوالی داریم و برابر بولونیا نتوانستیم به آن برسیم و انتقادات از راه رسیدند اما عصر امروز خیلی خوب بودیم به ویژه در فاز دفاعی، نکته‌ای که در دیدارهای قبلی نقص آن را شاهد بودیم."

الگری در قسمت پایانی صحبت‌های خود در رابطه با ولاهوویچ و عملکرد این مهاجم در یوونتوس گفت: "کمی از نظر بدنی افت کرده، فرصت‌های زیادی را از دست داد. ابتدا قوی‌تر بود اما خب ما هر سه روز بازی می‌کنیم و این در آمادگی ذهنی هم تاثیر می‌گذارد. باید آرام باشد، پیش از این نیز گفتم او جوان است و اولین تجربه‌اش است. باید به تعادل روانی و ذهنی برسد و این مسئله با گذشت ماه و سال‌ها انجام می‌شود تا به بلوغ و تجربه لازم برسد. واقعیت این است که خنده‌ام می‌گیرد به این دلیل که آن‌چه که می‌گویید و می‌نویسید، هر هفته تغییر می‌کند!"

9404