پیام‌های زیبایی که پله و رونالدو برای هم فرستادند

پیام‌های زیبایی که پله و رونالدو برای هم فرستادند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مراسم بهترین های فیفا به خاطر شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدنش به بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پس از مراسم، پله اسطوره فوتبال برزیل از صفحه اینستاگرامش استفاده کرد و به رونالدو تبریک گفت. پله در پیامش نوشته است:" کریستیانو، تبریک به خاطر تجلیل ویژه از تو توسط فیفا.  منتظرم تا در آینده شخصا با تو دیدار کنم تا بتوانم بغلت کنم. با احتیاط ویژه ای این ویدیو را ضبط کردم. به زودی می بینمت."

رونالدو نیز پاسخ پیام پله را داد و برای وی نوشت:" وقتی پله صحبت می کند، کل دنیا گوش می دهند. غیرممکن است که احساساتی نشوم وقتی چنین انسان فوق العاده ای احترام و تحسین خود را به سمت من بروز می دهد. یک قهرمان ابدی، یک اسطوره برای همه نسل ها و یک اسطوره واقعی برای ورزش. همان طور که خودش هوشمندانه گفت، همه ما در یک تیم هستیم: تیم فوتبال. ممنون از تو پله. امیدوارم که به زودی تو را ببینم و بتوانیم با هم لبخند بزنیم و در مورد این بازی که دوستش داریم،با هم صحبت کنیم."

پله در ماه های اخیر رابطه خوبی با رونالدو داشته است و پس از آن که ستاره پرتغالی از رکورد گلهای خودش عبور کرد هم برایش پیام فرستاده بود.

4125