پیام مهم کریستیانو رونالدو به هواداران منچستریونایتد

پیام مهم کریستیانو رونالدو به هواداران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی 36 ساله، به هواداران منچستریونایتد اطمینان داد که حداقل تا 3 الی 4 سال دیگر در بالاترین سطح بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد تابستان جذابی را سپری کرد. آن‌ها پس از به اتمام رسیدن مسابقات یورو 2020، موفق شدند جیدون سانچو را از بروسیا دورتموند و رافائل واران را از رئال مادرید خریداری کنند. این پایان کار شیاطین سرخ در این پنجره نبود و در یک حرکت جالب توجه توانستند کریستیانو رونالدو را از چنگال منچسترسیتی بیرون بکشند و با 20 میلیون پوند او را هایجک کنند. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید در گفت و گویی با وز براون مدافع سابق منچستریونایتد گفت: "منچستریونایتد به مدت پنج سال است که جامی برنده نشده است و من به همین دلیل اینجا هستم. من برای تعطیلات و خوش گذرانی در منچستر نیستم. همانطور که می دانید من سال‌های خیلی دور لباس این باشگاه را پوشیدم و چیزهای مهم زیادی را برنده شدم و دوباره اینجا هستم تا پیروز شوم. من و هم تیمی‌هایم قادر به انجام هرکاری هستیم. من آماده بازی کردن هستم. فرصت خوبی برای من، هواداران و باشگاه به وجود آمده که قدم رو به جلو برداریم. من از نظر ذهنی و جسمی کاملا آماده هستم و فکر کنم بتوانم تا 3 یا 4 سال دیگر در بالاترین سطح بازی کنم."

4416