جدایی کریستیانو رونالدو اولین خواسته سرمربی احتمالی منچستریونایتد

جدایی کریستیانو رونالدو اولین خواسته سرمربی احتمالی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن‌هاگ، سرمربی هلند آژاکس که از او به‌عنوان گزینه اصلی مربیگری در اولدترافورد یاد می‌شود، کریستیانو رونالدو را در تیم فصل آینده خود نمی‌خواهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی استار، اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس اصلی‌ترین گزینه برای انتخاب به‌عنوان سرمربی فصل آینده منچستریونایتد است و اکنون مشخص شده است که کریستیانو رونالدو در برنامه‌های او جایی ندارد.

گفته می‌شود سرمربی هلندی با انتخاب به‌عنوان سرمربی آینده شیاطین سرخ موافقت کرده‌است و یکی از اولین تصمیمات او در این باشگاه، خروج کریستیانو رونالدو خواهد بود. سرمربی فعلی باشگاه آژاکس، رونالدو را برای برنامه‌های تاکتیکی خود مناسب نمی‌داند.

ستاره 37 ساله پرتغالی در تابستان گذشته با انتقالی ناگهانی از یوونتوس به منچستریونایتد، باشگاه سابق خود، بازگشت. در حالی که او در بازگشت خود تا این مقطع از فصل 18 گل به‌ثمر رسانده‌است، در هدایت تیم به سمت رقابت برای قهرمانی جام‌ها موفق عمل نکرده‌است.

در واقع، رونالدو در 13 بازی گذشته خود تنها 4 گل به ثمر رسانده است و گفته می‌شود که او از حضور در منچستریونایتد ناراضی است.

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در این فصل چندین بار با سرمربی فعلی باشگاه دچار مشکل شده‌است و باید دید درصورت ورود سرمربی جوان هلندی، آیا آینده او در این باشگاه چگونه رقم خواهد خورد.

9719