کمک کریستیانو رونالدو به جوانان منچستریونایتد

کمک کریستیانو رونالدو به جوانان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی الانگا پدیده جوان منچستریونایتد به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت و اذعان کرد که این ستاره پرتغالی همیشه در حال کمک کردن به او و جیدون سانچو است. 

به گزارش فوتبالی، آنتونی الانگا سوئدی اولین فصلش را در تیم اصلی منچستریونایتد سپری می‌کند و توانسته به عنوان یکی از یاران رونالدو در زمین حضور پیدا کند. این جوان 20 در جریان پیروزی 3-2 شیاطین سرخ مقابل نوریچ که با هت تریک رونالدو همراه شد، یکی از پاس گل‌های بازی را داد. 

به نقل از سایت آ اس، در حالی که برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند که رونالدو تاثیر بدی روی من یونایتد گذاشته است، اما الانگا در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی باشگاه اعتراف کرد که این فوق ستاره سابق رئال مادرید همیشه برای کمک کردن به هم تیمی‌هایش حضور مفید داشته است. او در این باره گفت: "شما می‌توانید نگاهی به آمار و تعداد گل‌های زده‌اش بیاندازید. او می‌داند که برای رسیدن به بالاترین سطح، چه کاری باید انجام دهد. ما در روز قبل و حتی همان روز مسابقه قطعا با رونالدو گفت و گو می‌کنیم. او با من و سانچو راجع به وظایف‌مان در زمین حرف می‌زند. برای تاثیرگذاری در بازی‌ها، حضور چنین بازیکن بزرگی مثل رونالدو در ترکیب لازم است."

4416