تغییر منچستریونایتد به خاطر ذهنیت کریستیانو رونالدو

تغییر منچستریونایتد به خاطر ذهنیت کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - لوک شاو مدافع انگلیسی منچستریونایتد اذعان کرد که ذهنیت برنده کریستیانو رونالدو، این باشگاه را تغییر داده است. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، منچستریونایتد با مبلغ 20 میلیون پوند کریستیانو رونالدو را از یوونتوس به خدمت گرفت و این بازیکن از زمان بازگشتش به الدترافورد، گل‌های مهم و سه امتیازی زیادی را به ثمر رسانده است. البته سه شکست در ماه سپتامبر و تساوی ناامید کننده در ماه اکتبر باعث شده تا کارهای رونالدو کمرنگ شوند. 

به نقل از سایت گل، لوک شاو در گفت و گویی با رادیو 5 بی بی سی گفت: "می‌دانید که کریستیانو چه ستاره‌ای است و در سال‌های طولانی چه کارهایی انجام داده است. هم تیمی بودن با چنین بازیکنی واقعا فوق العاده و باورنکردنی است. می‌بینید که چگونه زندگی می‌کند و چه قدر حرفه‌ای است. برای من خیلی واضح است که چرا در تمامی این سال‌ها، بازیکن بزرگ محسوب می‌شده است. ذهنیت او کاملا برنده است و دومی به معنای باخت است. فکر می‌کنم که او واقعا بهتر شده و اوضاع رختکن را تغییر داده است." 

منچستریونایتد نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته است. آن‌ها در حال حاضر با 14 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و سال گذشته با 7 امتیاز در رده پانزدهم بودند.

4416