عکس؛ اولین تمرین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد

عکس؛ اولین تمرین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اینکه رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست و تمامی نگاه ها را به خودش دوخت اکنون اولین جلسه تمرینی خود را هم در منچستر یونایتد انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که همچنان اردو های ملی و فیفادی در حال برگزاری است، کریستیانو رونالدو اولین تمرین خود را با شیاطین سرخ انجام داد و علت این قضیه این است که رونالدو از بازی تیم ملی پرتغال مقابل آذربایجان محروم بود و اردوی پرتغال را ترک کرد چرا که رونالدو در بازی پرتغال مقابل ایرلند با کارت زردی که از داور گرفت، از بازی بعدی تیمش محروم شد و اردوی پرتغال را ترک کرد.

رونالدو پس از اینکه رکورد تعداد گل های ملی علی دایی را شکست، اکنون اولین تمرین خود در منچستریونایتد را انجام داده است و گفته می شود که قرار است مقابل نیوکاسل اولین بازی خود را در منچستر یونایتد انجام دهد که ممکن است در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کند.

رونالدو در اولین جلسه تمرینی خود در منچستریونایتد به طور کامل حضور نداشته است و تنها دقایقی را تمرین کرده است و بیشتر وقش را صرف دیدار با بازیکنان و اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد کرده است.

1470