واکنش ستاره منچستریونایتد به بازگشت کریستیانو رونالدو

واکنش ستاره منچستریونایتد به بازگشت کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد از بازگشت کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به الدترافورد خوشحال است و اعلام کرد که بی صبرانه منتظر کار کردن با بهترین بازیکن است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پنجره بسیار خوبی را سپری کردند. آن‌ها پس از تورنمنت یورو 2020 موفق به جذب جیدون سانچو از بروسیا دورتموند و رافائل واران از رئال مادرید با مبلغ 120 میلیون یورو شدند. اما این پایان کار منچستریونایتد در این پنجره تابستانی نبود و آن‌ها در روزهای آخر توانستند کریستیانو رونالدو از چنگال منچسترسیتی بیرون بکشند و با 24 میلیون یورو به الدترافورد بیاورند. 

به نقل از سایت گل، پل پوگبا که وارد سال آخر قراردادش شده است درباره پیوستن به رونالدو به منچستریونایتد گفت: "بازی کردن با بهترین‌ها همیشه حس خوبی دارد، همچنین تمرین کردن با بازیکنان بزرگ، نعمت بسیار بزرگی است. رونالدو سطح تیم را بالاتر خواهد برد."

رونالدو در سال 2003 با مبلغ 12 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و موفق شد در شش سال حضورش در الدترافورد، 118 گل در 292 بازی به ثمر برساند و همچنین فاتح سه لیگ برتر و یک لیگ برتر انگلیس شد. همچنین رونالدو اولین توپ طلا خود را در لباس منچستریونایتد به دست آورد.

4416