احتمال خروج کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

احتمال خروج کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که خورخه مندس مدیر برنامه‌های معروف کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی 36 ساله چندین بار اعلام کرده که موکلش از حضور در منچستریونایتد خوشحال است، اما شرایط در الدترافورد اصلا خوب نیست. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از اخراج کردن اوله گونر سولسشر و انتصاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل، امید زیادی به بیرون آمدن از بحران داشتند، اما شرایط زیر نظر سرمربی آلمانی نیز خیلی خوب نیست. تا هفته گذشته من یونایتد زیر نظر رانگنیک متحمل شکست نشده بود، اما در یک دیدار خانگی مقابل ولورهمپتون در الدترافورد، تن به شکست 0-1 داد تا دوباره هجمه‎‌ها آغاز شود. 

به نقل از مارکا، پس از این باخت، خیلی‌ از رسانه‌ها از نامتحد بودن من یونایتد خبر دادند و حتی گفته می‌شد که چندتن از بازیکنان همچون هری مگوایر، میسون گرینوود و ادینسون کاوانی از حضور ستاره سابق رئال مادرید ناراحت هستند. با این حال مندس در گفت و گویی با اسکای اسپورتس، تاکید کرده بود که موکلش عاشق بازی کردن در من یونایتد است و می‌خواهد به عملکرد خیره کننده‌اش ادامه دهد. 

با این وجود جو الدترافورد به قدری آشفته است که شاید رونالدو مجبور شود در پایان فصل از باشگاه محبوبش بار دیگر جدا شود، زیرا برخلاف هواداران این تیم، کارشناسان حضور رونالدو در منچستر را مضر می‌دانند و در این بین مندس دیگر مثل گذشته به باشگاه‌ها برای بهبودی وضع موکلش فشار نمی‌آورد و در عوض تلاش می‌کند تا یونایتد از گرفتن چنین تصمیمی منصرف کند.

4416