عکس جالبی از تمرین صبح ال‌کلاسیکوی بارسلونا در هتل

عکس جالبی از تمرین صبح ال‌کلاسیکوی بارسلونا در هتل

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و کدام تیم می تواند فاتح این ال کلاسیکو باشد و یک گام خود را به فتح سوپرجام اسپانیا نزدیک تر کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی در عربستان و شهر ریاض برگزار می شود و این قضیه یک امر معمول نیست چرا که به طور کلی برای سومین بار است که ال کلاسیکو در کشوری غیر از اسپانیا برگزار می شود. بازیکنان مجبور شده اند برای این بازی سفری طولانی را از اسپانیا تا عربستان داشته باشند تا اکنون در ورزشگاه ملک فهد، ال کلاسیکو را برگزار کنند.

تیم ژاوی صبح امروز که صبح ال کلاسیکو بود، در هتل یک جلسه تمرینی مختصر را برگزار کرد به طوری بازیکنان بارسلونا در این جلسه تمرینی به تمرینات بدنسازی و حرکاتی پرداختند که فشار زیادی به آن ها وارد نشود و بتوانند پس از سفر طولانی از اسپانیا به عربستان ریکاوری کنند و از سویی آمادگی لازم برای ال کلاسیکو را هم داشته باشند و خسته نشوند.

در هر صورت باید دید که تیم ژاوی چه عملکردی در این بازی مقابل رئال مادرید خواهد داشت و اوضاع برای مربی اسپانیایی در اولین ال کلاسیکو به چه شکل پیش می رود.

1470