یک تغییر دیگر در کادر فنی ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا

یک تغییر دیگر در کادر فنی ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا

پايگاه خبری فوتبالی - خبرنگار روزنامه مادریدی گزارش داد که از زمان حضور ژاوی روی نیمکت آبی و اناری‌پوشان تغییراتی در کادر آموزشی و پزشکی باشگاه اتفاق افتاده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس چاپ شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا، برای ژاوی هرناندز، سرمربی جدید بارسلونا آمادگی بدنی بازیکنان بسیار مهم است و این مربی در پروژه خود علاوه بر تقویت تیم، به اصلاح بازیکنان فعلی نیز فکر می‌کند.

بر این اساس، ژاوی هرناندز تصمیم گرفت که دنیل رومرو را که تاکنون مسئول تمرینات قدرتی و نظارت بر بازیکنان در سالن بدنسازی بود، از کار برکنار کند. در روزهای آینده شخص دیگری برای این کار انتخاب می‌شود.

دنیل رومرو همراه با رونالد کومان به باشگاه کاتالانی اسپانیا آمده بود. با این اوصاف، خبرنگار نشریه آ اس چاپ مادرید در گزارش خود می‌گوید که او در این مدت کم کاری نکرده و علت مجازات او برای چنین موضوعاتی نیست و این جدایی برنامه‌ریزی شده و توافقی صورت گرفته است. هدف ژاوی، ارتقای کادر فنی زیر نظرش است.

لازم به ذکر است که در ماه‌های اخیر تغییرات بدنی در بسیاری از بازیکنان آبی و اناری‌ها اتفاق افتاده که می‌توان به عثمان دمبله اشاره کرد. عثمان دمبله مدتی طولانی را بدون مصدومیت سپری کرد. این تغییرات در آنسو فاتی و پدری گونزالس نیز اخیرا دیده شده است.

9404