ناامیدی ژاوی هرناندز از فتح لالیگا توسط بارسلونا در این فصل

ناامیدی ژاوی هرناندز از فتح لالیگا توسط بارسلونا در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اذعان کرد که رسیدن به صدر جدول برای آن‎‌ها در این فصل تقریبا غیرممکن است. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های بارسلونا و رایو وایکانو، دیدار معوقه هفته بیست و یکم لالیگا را در استادیوم نیوکمپ برگزار خواهند کرد. در فاصله پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا، کاتالان‌ها در حال حاضر با یک بازی کمتر، 15 امتیاز با رئال مادرید صدرنشین اختلاف دارند، اما با این وجود، خوان لاپورتا رئیس بارسا در مصاحبه‌های خود صراحتا اعلام کرد که تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگند. 

به نقل از مارکا، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما برای رسیدن به خیلی چیزها مثل کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده و رتبه دوم تلاش می‌کنیم. بیایید واقع بین باشیم، قهرمانی در لالیگا برای ما تقریبا غیرممکن است. ما در چند بازی گذشته خود اصلا نتوانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و حالا باید بازیکنان را به مسیر درست بازگردانیم."

ژاوی هرناندز در ادامه افزود: "باید خیلی صبور باشیم، چون هنوز در سال اول پروژه هستیم. سال بعد برای تصاحب عناوین تلاش خواهیم کرد. باید بدانیم که در دوران پسا مسی هستیم و هنوز در موقعیت کسب جام‌ها قرار نداریم. باید همیشه واقع بین باشیم."

4416