رونمایی از 4 ضعف بارسلونا در ال کلاسیکو

رونمایی از 4 ضعف بارسلونا در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در ال کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا شکست خورد تا بدین ترتیب مجبور شود از عربستان به اسپانیا برگردد و از رسیدن به فینال رقابت های بازماند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه این بازی اولین ال کلاسیکوی ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا بود، از لحاظ فنی و تاکتیکی بحث های زیادی در خودش داشت و عملکرد شاگردان ژاوی هرناندز تحت نظر بود. بارسلونا در این بازی ضعف های تاکتیکی چشمگیری داشت که در نهایت همان ها باعث شکستش شدند.

به گفته موندو دپورتیوو، بارسلونا در این بازی 4 ضعف بزرگ داشت که این 4 ضعف موجب شدند تا رئال مادرید بتواند به بارسا آسیب برساند و در نهایت فاتح نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا و این ال کلاسیکو بشود. این 4 ضعف بارسا در این بازی عبارت بودند از: از دست دادن های زیاد توپ که با سبک حفظ توپ بارسلونا در سال های دور در تناقض بود، ندانستن نحوه متوقف کردن ریباند ها و در نهایت دریافت گل دوم روی همین قضیه، ضعف جسمانی و افت بازیکنان بارسلونا در وقت های اضافه، جایی که رئال مادرید با یک ضد حمله برق آسا گل سوم خود را به ثمر رساند و همچنین برخی از اشتباه های فردی بازیکنان.

1470