ستایش ژاوی هرناندز از پدیده 17 ساله بارسلونا

ستایش ژاوی هرناندز از پدیده 17 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به تمجید از مارک گویو ستاره 17 ساله پرداخت که توانست در اولین بازی رسمی اش گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از هفته نهم لالیگا، تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم نیوکمپ مقابل هم به میدان رفتند. در این بازی، تعویض طلایی ژاوی هرناندز در دقیقه 80 به داد کاتالان ها رسید و مارک گویو، جوان 17 ساله تنها پس از چند ثانیه حضور در زمین، توانست دروازه اونای سیمون را باز کند تا بارسا با پیروزی یک بر صفر، زمین را ترک کند.

به نقل از ESPN، ژاوی راجع به مارک گویو گفت: "مارک از آکادمی به تیم اصلی رسیده و توانست تفاوت ها را رقم بزند. من برای او و همچنین پیروزی خوشحالم. او گلزن است و به همین دلیل او را به زمین فرستادم. نسل جدید بارسلونا واقعاً مرا سورپرایز کرده است، چون آن ها نترس و شجاع هستند. شاید در روزگار من، شرایط متفاوت بود، اما این بازیکنان واقعاً نمی ترسند. آن ها تو صورت من نگاه می کنند و از من می خواهند که آن ها را به زمین بفرستم. من چنین چیزی را در گاوی، بالده، یامال، فرمین و حالا در گویو دیدم. قبلاً نیز به مارک گفته بودم که یک فرصت خوب به دست خواهی آورد."

4416