عکس؛ مسی در جشن تولد ژاوی هرناندز

عکس؛ مسی در جشن تولد ژاوی هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا شب گذشته تولد خود را جشن گرفت که دو دوست و هم تیمی قدیمی خود یعنی لیونل مسی، بوسکتس و جوردی آلبا در این ضیافت شام حاضر بودند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی یک رستوران ژاپنی در شهر بارسلونا را انتخاب کرد که دو بازیکن بارسلونا و ستاره کنونی پی اس جی به همراه همسرانشان به مراسم آمده بودند. پپه کاستا که در دوران حضور مسی در بارسا کارمند شخصی وی بود هم در مراسم حضور پیدا کرد.

مسی از فرصت غیبت در تیم ملی آرژانتین استفاده کرد تا با سرمربی و کاپیتان های تیم سابقش شام بخورد. لیگ فرانسه مثل سایر لیگ های بزرگ اروپایی تعطیل شده است. مسی به تازگی به کرونا غلبه کرده و اسکالونی سرمربی آرژانتین ترجیح داد که از او در لیستش استفاده نکند.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا 42 ساله شد که اولین جشن تولدش را به عنوان سرمربی تیم کاتالان برگزار کرد. ژاوی رابطه گرمی با بوسکتس و آلابا دارد که برای اولین بار پس از ماه ها توانست با مسی ملاقات کند. مسی و ژاوی سالها در بارسلونا کنار هم بازی می کردند که به نظر می رسد که مراسم شب گذشته برایشان فرصت خوبی بوده تا از خاطرات خوبشان در نیوکمپ یاد کنند.

4125